وزیراعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کا ایک اور خصوصی اجلاس طلب کرلیا

وزیراعظم

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کا ایک اورخصوصی اجلاس طلب کرلیا، اجلاس میں رہ جانے والی 6 وزارتوں کی کارکردگی کا جائزہ لیا جائے گا،  پہلے مرحلے میں 26 وزارتوں کی کارکردگی کا جائزہ لیا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کاایک اورخصوصی اجلاس طلب کرلیا، اجلاس ہفتےکووزیراعظم آفس میں ہوگا، جس میں رہ جانےوالی 6 وزارتوں کی کارکردگی کاجائزہ لیاجائےگا، وفاقی وزرااپنی اپنی وزارت سےمتعلق بریفنگ دیں گے۔

اجلاس کے دوران وزیر اعظم نے وزرا سے 3، 3 سوالات پوچھے۔ پہلا: ’وزارت میں اب تک کون سے منصوبے شروع کیے گئے؟‘ دوسرا: ’بطور وزیر آئندہ کیا کرنے کی منصوبہ بندی کی گئی ہے؟‘ اور تیسرا: ’وزارت کے اخراجات میں کتنی کمی کی گئی؟ ہر وزیر کو بریفنگ کے لیے 10 منٹ کا وقت دیا گیا جبکہ بریفنگ کے بعد وزرا سے 5 منٹ سوالات اور جوابات کے مختص کیے گئے تھے۔

اجلاس میں وزیر اعظم نے ہر 3 ماہ بعد وزرا کی کارکردگی کا جائزہ لینے اور تمام وزارتوں کو مزید ٹاسک سونپنے کا فیصلہ کیا تھا۔

وزیرِ اعظم نے کہا تھا کہ بہتر کارکردگی پر وزرا کی وزارت اور قلم دان دونوں محفوظ رہیں گے، وزرا کو ہٹانے کی خبریں دے کر انتشار پھیلایا جاتا ہے۔

شیخ رشید کو کابینہ اجلاس میں ڈیسک بجا کر داد دی گئی تھی جبکہ شاہ محمود قریشی کو شاباش دی گئی اور فیصل واوڈا کی بھی خوب واہ واہ ہوئی تھی۔

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں