جنوبی افریقہ کے خلاف میچ میں کوہلی کے 150 رنز، شادی کی انگوٹھی کا بوسہ لے کر انوشکا سے محبت کا اظہار،

شادی کی انگوٹھی کا بوسہ لے کر انوشکا سے محبت کا اظہار
loading...

شادی کے بعد پہلے میچ میں بر کارکردگی کے مظاہر ہ کرنے پر تنقید کا نشانہ بننے والے ویرات کوہلی کے جنوبی افریقہ کے خلاف دوسرے ٹیسٹ میں 150 رنز ، شادی کی انگوٹھی کا بوسہ لے کر انشکا ےسے محبت کا اظہار، اور تنقید کر نے والوں کے کرارہ جواب دیا،
کے بعد پہلے میچ میں بر کارکردگی کے مظاہر ہ کرنے پر تنقید کا نشانہ بننے والے ویرات کوہلی کے جنوبی افریقہ کے خلاف دوسرے ٹیسٹ میں 150 رنز ، شادی کے بعد انوشکا شرما ویرات کوہلی کیلئے خوش قسمتی کی علامت سمجھی جانے لگیں ہیں۔  ویرات کوہلی کے گراؤنڈ میں 150رنز کرنے پر شادی کی انگوٹھی کا بوسہ لیتے ہوئے انوشکا سے محبت کے اظہار کی ویڈیو وائرل ہوگئی۔ بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق بھارتی کرکٹر ویرات کوہلی نے جنوبی افریقہ کے ساتھ جاری دوسرے ٹیسٹ میں 150رنز کرنے پر شادی کی انگوٹھی کا بوسہ لیتے ہوئے نہ صرف اپنی اہلیہ انوشکا شرما سے محبت کا اظہار کیا بلکہ انہیں اپنی خوش قسمتی کی علامت ظاہر کرتے ہوئے تنقید کرنے والوں کو کرارہ جواب دے ڈالا۔ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگی، جسے لاکھوں مداہوں نے پسند کیا۔

یاد رہے  کہ انشکا اور ویرات کی شادی کے بعد ویرات کوہلی کی گراؤنڈ میں واپسی اور پھر جنوبی افریقہ کے ساتھ ٹیسٹ میچ کے پہلے روز صرف 5رنز پر آؤٹ ہونے پر انوشکا شرما کو تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا۔ شادی کے بعد بر ی بیٹنگ پر لوگوں نے سخت تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ ویرات شاید ابھی بھی خود کو ہنی مون پر سمجھ رہے ہیں۔

Spread the love

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں