ایشیاء کپ: بھارت کو دوسرے ہی میچ میں بڑا دھچکا، ہاردک پانڈیا زخمی

ایشیاء کپ

ایشیاء کپ کرکٹ ٹورنامنٹ میں پاکستان اور بھارت کے مابین کھیلے جانے والے میچ کے دوران بھارتی آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا کمر کی تکلیف کا شکار ہوگئے۔

بھارتی کرکٹ بورڈ کا کہنا ہے کہ ان کی فٹنس کا جائزہ لیا جارہا ہے لیکن قیاس آرائیاں کی جارہی ہیں کہ ان کی ٹورنامنٹ میں شرکت مشکوک ہے۔ ایشیاء کپ میں بھارتی ٹیم کا اگلا میچ جمعے کو بنگلہ دیش کے خلاف ہوگا۔

بھارتی آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا ایشیاء کپ میں پاکستان کے خلاف میچ میں کمر کی تکلیف کا شکار ہوگئے۔ انہیں اسٹریچر پر گراؤنڈ سے باہر لے جایا گیا۔

loading...

ماہرین کے مطابق جس طرح انہیں لے جایا گیا ان کی ٹورنامنٹ میں شرکت مشکوک ہے لیکن بھارتی کرکٹ بورڈ کا کہنا ہے کہ ہاردک لوئر بیک انجری کا شکار ہوئے ہیں۔

بورڈ کا کہنا ہے کہ وہ کھڑے ہورہے ہیں البتہ ان کی ٹورنامنٹ میں شرکت کا فیصلہ بعد میں کیا جائے گا۔ پانڈیا اپنے پانچویں اوور کی پانچویں گیند کرانے کے بعد پچ پر گر گئے انہیں اسٹریچر پر باہر لے جایا گیا۔

بھارتی ٹیم کے فزیو پیٹرک فرحت نے انہیں گراؤنڈ میں طبی امداد فراہم کی۔ انہوں نےچار اعشاریہ پانچ اوورز میں 24 رنز دیئے۔ ان کی جگہ رائیڈو نے اوور مکمل کیا۔

بی سی سی آئی کا کہنا ہے کہ میڈیکل ٹیم ان کی فٹنس کا جائزہ لے رہی ہے۔ پانڈیا کے ان فٹ ہونے کے بعد کیدر یادیو کو چھٹے بولر کے طور پر استعمال کیا گیا۔

Spread the love
  • 1
    Share

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں