پاکستان نے نیوزی لینڈ کا خوب مقابلہ کیا، ٹیم پھر سے ابھرے گی، شاہد آفریدی

شاہد آفریدی

کراچی: سابق کپتان قومی کرکٹ ٹیم شاہد خان آفریدی نے کہا ہے کہ ٹیسٹ میچ میں پاکستان نے نیوزی لینڈ کا خوب مقابلہ کیا، انشا اللہ پاکستانی ٹیم پھر سے ابھرے گی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کیا، شاہد آفریدی نے کہا کہ ٹیسٹ میچ کرکٹ کا ایک دلچسپ انداز ہے، نیوزی لینڈ کو قابل ذکر کامیابی پر مبارک باد پیش کرتا ہوں۔

شاہد آفریدی نے ٹیسٹ میچ میں قومی ٹیم کی شاندار بولنگ کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ بہت خوب حسن علی اور یاسر شاہ، آپ دونوں نے اچھی بولنگ کی۔

loading...

قبل ازیں سرفراز احمد نے شکست کا ذمہ دار بلے بازوں کو ٹھہراتے ہوئے کہا کہ جیت اپنے ہاتھوں سے گنوائی، بابراعظم کا رن آؤٹ ہونا ٹرننگ پوائنٹ تھا، بلے باز پریشر کو ہینڈل نہیں کرسکے۔

کپتان قومی کرکٹ ٹیم سرفراز احمد نے کہا کہ جیت کے قریب پہنچ کر ہار جانا افسوس ناک ہے، کوشش کریں گے جو غلطیاں ہوئی انہیں اگلے میچز میں نہ دہرائیں۔

واضح رہے کہ پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان تین ٹیسٹ میچز کی سیریز متحدہ عرب امارات میں جاری ہے اور پہلے میچ میں پاکستان کو 4 رنز سے شکست ہوئی ہے جس کے بعد نیوزی لینڈ کو سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل ہوگئی ہے۔

Spread the love

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں