سردیوں کی خاص سوغات کشمیری چائے

کشمیری چائے

کشمیری چائے بلاگ : اقصٰی طیب

کشمیر اپنی خوبصورتی کی وجہ سے جانا جاتا ہے کشمیر کے بلندوبالا پہاڑاور برفیلی چو ٹیاں پوری دنیا میں مشہور ہیں ۔ جس طرح کشمیر کی خوبصورتی کے چرچے پوری  دنیا میں ہیں اسی طرح کشمیر کے کھانے جیسے گو تا با،ماڈیور پلاو،روگن جوشن بھی بہت مشہور ہیں اور ایسے ہی اور بھی پکوان شامل ہیں۔

کشمیری چائے

ایسے تمام کھانوں میں سے ا یک خوبصورت کشمیری چائے ہےجس کا رنگ گلابی ہے۔ اور یہ  NOON چائے بھی کہلاتی ہے۔ یہ ذائقے میں بہت اچھی اور کریمی ہوتی ہے۔ کشمیری لوگ اس میں نمک استعمال کرتے ہیں

 جی ہاں! یہ حیرات انگیز بات ہوگی آپ کے لیے اگر چائے میں چینی ہوسکتی ہے تو نمک کیوں نہیں

جنوبی ایشیا میں اس کو بہت مقبولیت حاصل ہے۔ افغانستان میں اسے شور کے نام سے جانا جاتا ہے۔  اسی طرح  پاکستان میں بھی کشمیری چائے بہت مقبول ہے ۔پاکستان میں  شادیوں کے موقع پر کشمیری چائے کھانے کے ساتھ رکھی جاتی ہے اس کے علاوہ لوگ اپنے گھروں میں بھی خاص طریقے سے کشمیری چائے بناتے ہیں یہ سردی کے موسم میں بہت استعمال کی جانے والی چائے ہے۔

اس چائے کو پینے کا کوئی خاص موسم نہیں اگرچہ اسکے اجزا گرم ہو تے ہیں اس لیے یہ موسم سرما میں زیادہ استعمال کی جاتی ہے ۔یہ کشمیری روایت کا ایک لازمی حصہ ہے۔

کشمیری چائے

صحت کیلئے فائدہ مند

کشمیری چائے کی پتیوں کا استعمال ایک طاقتور اینٹی آ کسائڈ نٹ ہے اور (camellia sinesis plant ) سے آ تا ہے۔ کشمیری چائے میں (Antioxidents) پائے جاتےہیں جن میں وٹامن ای،سی اور اے موجود ہوتے ہیں جو کینسر سے محفوظ رہنے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ جسم میں 60 کیلوریز کو ختم کرنے میں کام آتی ہے۔ یہ وزن کم کرنے میں بھی مفید ثابت ہوتی ہے۔اس کی علاوہ یہ ہڈیوں کی تکلیف کو دور کرتی ہے اور بےچینی کو کم کرکے سکون بخشتی ہے۔

مزید پڑھیں۔  نوازشریف نے 34 سالہ دوستی کا بدلہ مجھ سے بے وفائی کرکے دیا،چوہدری نثار علی خان

کشمیری چائے بنانے کےاجزا

  • 4 کپ پانی کے(ٹھنڈا پانی)۔
  • 3چائے کے چمچ سبز پتی
  • نمک یا چینی(حسب ضرورت)
  • 2کپ دودھ( بیکنگ سوڈا یا زعفوان کی ایک چوٹی) خوبصورتی کے لیے
  • پسے ہوئےبادام اور خشک پھل
  • اصل کریم

بنانےکا طریقہ

 اسٹیل کی چائے دانی میں پانی ڈال کر پکالیں ساتھ سبز پتی بھی شامل کرلیں اور اسے اچھی طرح پکائیں دس منٹ بعد اس میں ایک کپ ٹھنڈا پانی ڈال دیں اورپانی ڈالنے کے بعد پھر پکائیں۔ (اچھی طرح گلابی رنگ کےلیے)۔

اس کے بعد بیکنگ سو ڈا مکس کریں اور چینی یا نمک اپنی پسند کے مطابق شامل کریں۔ سب سے آخر میں اپنی ضرورت کے مطابق دودھ ڈال لیں۔

Spread the love

Comments

comments

سردیوں کی خاص سوغات کشمیری چائے” ایک تبصرہ

اپنا تبصرہ بھیجیں