اسرائیل کے ساتھ تعلقات استوار نہیں کیے جارہے، صدر مملکت عارف علوی

ڈاکٹر عارف علوی

اسلام آباد: صدر مملکت ڈاکٹر عارف نے کہا ہے کہ اسرائیل کے ساتھ کوئی تعلقات استوار نہیں کیے جارہے اور نہ ہی کوئی ایسی بات زیر غور ہے۔

اسلام آباد ایئرپورٹ پر ترکی روانگی سے قبل صحافیوں سے بات چیت کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ فلسطین اور غزہ کا معاملہ ایسا ہے کہ پاکستان فلسطینوں کا ساتھ دیتا ہے کیونکہ غزہ اور کشمیر میں ہونے والے مظالم کو دنیا میں نہیں دکھایا جاتا۔

اسرائیلی طیارے کی پاکستان آمد سے متعلق رپورٹ پر ان کا کہنا تھا کہ جنہوں نے یہ رپورٹ جاری کی وہ خود مطمئن نہیں ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ترک صدر رجب طیب اردوان کی وجہ سے ترکی میں جمہوریت کی جیت ہوئی اور دنیا کی سازشوں کے باوجود وہاں جمہوریت چل رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ترک ہمارے دوست اور بھائی ہیں، پاکستان اور ترکی کے تعلقات کو مزید بہتر کرنے کے لیے ترک حکام سے ملاقاتیں جاری رہیں گی۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ ترکی پاکستان کا اہم دوست ہے اور رجب طیب اردوان کی دعوت پر ترکی جارہا ہوں۔

صدر مملکت کا کہنا تھا کہ پاکستان کشمیراورفلسطین میں مظالم کودنیا کےسامنےلایا ہے جبکہ ترکی نے کشمیرسمیت ہرمعاملے پرپاکستان کا ساتھ دیا ہے۔

loading...

سعودی صحافی جمال خاشقجی کے قتل پر صدر مملکت کا کہنا تھا کہ اس میں پاکستان کا کوئی کردار نہیں ہے اور پاکستان سمجھتا ہے کہ دونوں ممالک کے تعلقات بھی استوار رہیں اور اس معاملے کو منطقی انجام تک پہنچانا چاہیے۔

اپنی حکومت کے حوالے سے سوال پر انہوں نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کی حکومت بہت مضبوط ہے، جو معاشی بحران آیا ہے اس میں حکومت کو کریڈٹ دیتا ہوں کہ ہم سانس لینے کے قابل ہوئے۔

انہوں نے کہا کہ سعودی عرب ہمارا دوست ہے اور مشکل حالات میں پاکستان کی مدد کرنے پر سعودی عرب کا مشکور ہوں۔

صدر مملکت کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم نومبر کے پہلے ہفتے میں چین جارہے ہیں جہاں سرمایہ کاری کے حوالے سے بات چیت ہوگی اور مثبت نتائج کی امید ہے۔

انہوں نے کہا کہ گزشتہ ادوار کے بحرانوں سے نکلنے میں کچھ وقت لگے گا اور جلد ہی پاکستان تمام بحرانوں سے باہر آئے گا۔ ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ سندھ میں گورنر راج کی خبروں میں کوئی صداقت نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ سندھ کی ترقی کے لیے پیپلز پارٹی کو دعوت دی ہے کہ سندھ کے معاملات کو تعاون کے ذریعے درست کیا جائے۔

Spread the love
  • 7
    Shares

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں