سنی لیون فلم کی شوٹنگ کےدوران جذبات پر قابو نہ رکھ سکیں

سنی لیون

بالی ووڈ ادا کارہ سنی لیونی اپنی ہی سوانح عمری میں مرکزی کردار نبھائیں گی

ممبئی : بالی ووڈ ادا کارہ سنی لیون اپنی ہی سوانح عمری میں مرکزی کردار نبھائیں گی۔میڈیا رپورٹ کے مطابق کرن جیت کور نامی اس ویب سیریز میں سنی لیونی کی امریکی پورن اسٹار سے لے کر بولی وڈ میں اسٹار بننے تک کا سفر پیش کیا جائے گا۔

فلم میں بولی وڈ اداکارہ اس سیکریٹ سے بھی پردہ اٹھائیں گی کہ ان کا نام سنی لیون کیسے پڑا ، فلم میں نہ صرف سنی لیون مرکزی کردارنبھائیں گی بلکہ سنی لیون خود ہی اپنی زندگی سے متعلق مداحوں کو بھی آگاہ کریں گی۔

سنی لیون نے اس پراجیکٹ سے متعلق مزید تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ ان کیلئے یہ ایک دلچسپ پیشکش تھی اور اس پر کافی پرجوش بھی تھیں تاہم جب انہوں نے اس کی شوٹنگ شروع کی تو ان کو اندازہ ہوا کہ جذباتی طور پر اس طرح کی فلم میں کردار کیلئے تیار بالکل بھی نہیں تھیں۔

آپ کا فیس بک ڈیٹا کیسے چوری ہوتا ہے، اور اس سے کیسے بچا جا سکتا ہے؟

سنی لیون کا کہنا تھا کہ کوئی بھی شخص ان تکلیف دہ لمحات کا تذکرہ کرنا مناسب نہیں سمجھے گا جو کہ وہ پہلے ہی پرے دھکیل چکا ہو۔ اس سوال کے جواب میں کہ کونسا لمحہ شوٹنگ کے دوران ان کیلئے انتہائی مشکل تھا آنکھوں میں آنسوں کے ساتھ انہوں نے ان لمحات کا تذکرہ کیا ٗ سنی لیون کا کہنا تھا کہ فلم میں ایک سین سے متعلق جب انہوں نے اپنے والد کو بتایا کہ یہ ان پر عکس بند ہوا ہے تو ان کے والد روپڑے ۔

سنی لیون نی کہا اس موقع پر وہ بھی جذبات پر قابو نہ رکھ سکیں اور رو پڑیں ۔ سنی کا کہنا تھا کہ اس موقعے پر ان کے شوہر نے بہت شوٹنگ کے سیٹ پر بہت ساتھ دیا ۔ سنی کا کہنا تھا کہ یہ بہت دشوار تھا اگرچہ کہ ان کے والدین وفات پاچکے ہیں لیکن یہ سب اب بھی بہت تکلیف دہ ہے۔

Spread the love

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں