“چابی تو دے” عاطف اسلم مہنگی گاڑی سے اتر کر رکشے میں بیٹھ گئے

عاطف اسلم

تھائی لینڈ: پاکستان کے نامور گلوکار عاطف اسلم مہنگی گاڑی سے اتر کر رکشے میں سوار ہوئے مگر انہیں شرمندگی کا سامنا کرنا پڑا، اُن کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق عاطف اسلم گزشتہ دنوں بینکاک میں تھے انہوں نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر مداحوں کے لیے دلچسپ ویڈیو شیئر کی جسے صارفین نے بہت سراہا اور دلچسپ تبصرے کیے۔

پاکستانی گلوکار کی مشکوک حرکت کے ساتھ شروع ہونے والی ویڈیو کو صارف آخر تک دیکھنے پر مجبور ہیں جس میں عاطف اسلم ایک مہنگی گاڑی مرسیڈیز بینز سے اچانک اترے اور ڈرائیور کو بولنا شروع کردیا۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ عاطف اسلم نے قریب کھڑے شخص کو بولا ’کیا یار تیری مرسیڈیز چلتی ہی نہیں ہے‘۔ یہ الفاظ ادا کرتے ہوئے وہ قریب میں کھڑے رکشے کی جانب بڑھے اور ڈرائیونگ سیٹ پر بیٹھ گئے۔ پاکستانی گلوکار نے ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’چابی تو دے‘۔

عاطف اسلم گلوکار کیسے بنے؟

عاطف اسلم جب گاڑی سے نیچے اترے تو انہیں روکنے کے لیے آوازیں بھی لگائیں گئیں مگر انہوں نے ان سنی کردی۔ یاد رہے کہ ’ٹک ٹک‘ بینکاک کی روایتی سواری ہے جو کو چلانے کے لیے چابی کی ضرورت نہیں بلکہ یہ آٹومیٹک طریقے سے اسٹارٹ ہوتی ہے۔ پاکستانی گلوکار کو جب اس بات کا علم ہوا کہ رکشہ چابی سے نہیں چلتا تو وہ مسکرائے اور نیچے اتر گئے۔

View this post on Instagram

Chabi to day #atifaslam #tuktuk #bangkok

A post shared by Atif Aslam (@atifaslam) on

(Visited 4 times, 1 visits today)

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں