دوران سفر جہاز میں و ہ پانچ کام جو ہرگز نہیں کرنے چاہئیں

جہاز

 طویل فضائی سفر تھکا دینے والا ہوتا ہے جس میں لوگوں کے بیمار پڑ جانے کے امکانات بھی زیادہ ہوتے ہیں۔

تاہم اب ماہرین نے پانچ ایسے طریقے بتا دیئے ہیں جن پر عمل کرکے آپ دوران پرواز بیکٹیریا سے بچ سکتے اور صحت مند رہ سکتے ہیں۔ میل آن لائن کے مطابق ماہرین کا کہنا ہے کہ اپنی سیٹ پر بیٹھنے کے بعد پہلا کام یہ کریں کہ اپنی ٹرے ٹیبل کو اچھی طرح صاف کریں تاکہ آپ سے پہلے یہاں بیٹھنے والے مسافروں کے استعمال کی وجہ سے اس پر لگنے والے جراثیم اور بیکٹیریا صاف ہو جائیں۔

جہاز میں یہی وہ جگہ ہوتی ہے جہاں سب سے زیادہ بیکٹیریا پائے جاتے ہیں جو مسافروں کو فلو اور دیگر ایسی بیماریوں میں مبتلا کرتے ہیں۔

ماہرین  نے دوسرا طریقہ یہ بتایا کہ دوران سفر جب بھی آپ جہاز کا باتھ روم استعمال کریں تو باتھ روم کی دیواروں وغیرہ کو ہاتھ مت لگائیں۔ جتنا ممکن ہو سکے باتھ روم کے اندر موجود کسی بھی چیز کو کم سے کم چھوئیں کیونکہ ٹیبل ٹرے کے بعد یہاں سب سے زیادہ بیکٹیریا پائے جاتے ہیں۔

مزید پڑھیں: چھوٹے بچوں کے ساتھ سفر کرنے کے آسان طریقے

دوران سفر اگر ممکن ہو سکے تو فیس ماسک پہن کر رکھیں تاکہ جراثیم سانس کے ذریعے آپ کے ناک اور منہ میں داخل نہ ہونے پائیں۔ چوتھے اپنے ہاتھوں کو بہترین جراثیم کش ہینڈ واش سے اچھی طرح صاف کرتے رہیں۔ بالخصوص جب باتھ روم استعمال کریں یا جب کھانا کھانے لگیں تو ہینڈ واش سے ہاتھ لازمی صاف کریں۔

  جہاز میں سفر کرتے ہوئے ماﺅتھ واش ضرور استعمال کریں۔ اس سے جہاں آپ کی سانس خوشگوار ہو گی وہیں یہ فائدہ بھی ہو گا کہ آپ کے منہ میں موجود جراثیم ختم ہو جائیں گے اور دوران پرواز آپ کو فلو وغیرہ ہونے کا خطرہ کم ہو جائے گا۔

loading...

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں