وزیراعظم کا خطاب پوری قوم کے دل کی آواز ہے، عثمان بزدار

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کہا وزیراعظم کا خطاب پوری قوم کے دل کی آواز ہے، ملک کو لوٹنے والے انجام سے نہیں بچ سکیں گے، عمران خان کے دور میں کرپشن کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا۔

تٍفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے وزیراعظم عمران خان کے خطاب پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا وزیراعظم کا خطاب پوری قوم کے دل کی آواز ہے، عمران‌ خان نے 22 کروڑ عوام کی امنگوں کی بھرپورترجمانی کی۔

عثمان بزدار کا کہنا تھا عوام کرپشن کاخاتمہ اوربدعنوان عناصرکاکڑااحتساب چاہتےہیں، لوگ چاہتےہیں کہ ملک لوٹنےوالوں کوعبرت کانشان بنا دیا جائے، کرپٹ عناصرنے ملک وقوم کو ناقابل تلافی نقصان پہنچایا۔

loading...

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا ملک کو لوٹنے والے انجام سے نہیں بچ سکیں گے، تحریک انصاف کی کرپشن کیخلاف جدوجہدنتیجہ خیزثابت ہورہی ہے، وزیراعظم عمران خان کےدورمیں کرپشن کاسوال ہی پیدانہیں ہوتا۔

اس سے قبل وزیراعلیٰ پنجاب نے چائلڈ لیبر کے خاتمے کے عالمی دن پر پیغام میں کہا بچےپھولوں کی مانند ہوتے ہیں ،حقوق کا تحفظ سب کی ذمےداری ہے، بچے کسی بھی ملک کامستقبل اور قوم کا اثاثہ ہوتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا مؤثرقانون سازی سےچائلڈلیبرختم کرنے کےاقدامات کیےہیں،  قوم کےنونہالوں کوچائلڈ لیبر کی لعنت سےچھٹکارادلا کردم لیں گے۔

(Visited 1 times, 1 visits today)

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں