آصف علی زرداری کاپہلا روزہ لاہور میں جیالوں کے ساتھ افطار کرنے کا اعلان

Asif-Ali-Zardari-Ramdan-aajkalpk
loading...

 سابق صدر آصف علی زرداری نے پہلا روزہ لاہور میں جیالوں کے ساتھ افطار کرنے کا اعلان کردیا ہے۔ انہوں نے کہاکہ صرف روٹی، کپڑا اور مکان ہی نہیں بلکہ عوام کو تعلیم، روزگار اور صحت کی بہترین سہولیات بھی دیں گے

پیپلزپارٹی لاہور کے صدر عزیزالرحمان چن اور اورنگزیب برکی کی دعوت پر آصف زرداری نے پہلے روزہ کی افطار لاہور میں کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے۔ آصف علی زرداری نے لاہور کی قیادت کو اس حوالے سے بھرپور انتظامات کرنے کی ہدایت کردی ہے۔عزیز الرحمان چن اور اورنگزیب برکی سے ملاقات میں آصف علی زرداری نے کہا کہ پیپلزپارٹی آج بھی وفاق کی علامت ہے جبکہ انتخابات 2018 میں پنجاب سے بھرپور الیکشن لڑیں گے

انہوں نے مزید کہا کہ روٹی، کپڑا اور مکان ہی نہیں بلکہ اب سے تعلیم، صحت اور روزگار بھی ہمارے منشور کا حصہ ہے۔ پیپلزپارٹی کے اس منشور کو گھر گھر پہنچائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں :وزیر اعلی پنجاب محمد شہباز شریف نے ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر ہسپتال ننکانہ صاحب کے نئے اوپی ڈی بلاک اور ہیپاٹائٹس فلٹر کلینک کے افتتاح کے بعد ہسپتال کے مختلف وارڈز کا تفصیلی دورہ کیا۔

وزیر اعلی نے نئے اوپی ڈی بلاک میں کمپیوٹرائزڈ ٹوکن لیا اور اپنی رجسٹریشن کرائی ۔ وزیر اعلی نے او پی ڈی میں اپنا بلڈ پریشر بھی چیک کروایا۔ وزیر اعلی کا بلڈ پریشر 90/130 تھا۔ وزیر اعلی نے تعمیر نو اور تنظیم نو کے بعد ہسپتال کے ان ڈور شعبے کا بھی تفصیلی معائنہ کیا اور ہسپتال میں فراہم کی جانے والی جدید طبی سہولتوں کو سراہتے ہوئے صوبائی وزیر خواجہ عمران نذیر ، سیکرٹری علی جان اور دیگر حکام کو مبارکباد دی ۔

مزید پڑھیں۔  عالیہ بھٹ نے فلم "سنجو" میں رنبیر کپور کی اداکاری کو لاجواب بتا دیا

Spread the love

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں