ٹاپ 5ملی ترانے ۔۔ جنہیں سن کر آپ کے رونگٹے کھڑے ہو جاتے ہیں۔۔۔

ملی
Loading...

موسیقی اور خاص طور پر ملی ترانے میں، ایک قوم کے مزاج، اس کے احساس اور پرکشش دھنیں اپنے جذبات کا خلاصہ کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں.۔۔۔

ساٹھویں صدی کے دوران ان لوگوں کی طرح تاریخی ملی ترانے بھارت کے ساتھ حالت جنگ میں فوج کے حوصلے بلند اور قوم جلوس نکالا کرتے تھے ۔بعد کے سالوں میں، گانے ہاکی، کرکٹ اور اسکواش چیمپئن شپ میں پاکستان کے کھیلوں کی مہمات کے پیچھے اصل طاقت بن گیا. آج، ہم واقعی آزادی کی روح قبضہ اور ٹاپ کے  ملی نغمے ہمارے پاس  فہرست کی صورت دستیاب ہیں، جگہ محدود ہے لیکن چونکہ ڈاؤن ایپلینٹی کے، بہت سے مشہور لوگوں کو باہر جانا پڑا۔

میرا انعام پاکستان
پاکستان کے لیجنڈ نصرت فتح علی خان صاحب کا واحد گایا ہوا ملی ترانہ جو 2010 میں ریلیز ہوا تھا اور آج تک پاکستانیوں کی دھڑکنوں کو بڑھا دیتا ہے۔ اور حب الوطنی سے روح سرشار ہو جاتی ہے۔
اے وطن پیارے وطن
ہمارے عظیم کلاسیکل گائک اُستاد امانت علی خان کا یہ گایا ہوا ملی ترانہ سن کر آپ کے پورے جسم میں خون حب الوطنی سے جوش مارتا ہے۔۔  ملک بھر کے لوگ دل سے گاتے ہیں  اس ترانے کے ذریعے ہر پاکستانی پاکستان پر دل و جان نچھاور کرنے کو پرعزم ہے۔
دل دل پاکستان
دل دل پاکستان 1987 میں وائیٹل سائین کی طرف سے جاری کیا گیا اور 1989 ء میں ان کی پہلی البم کا ایک حصہ ہے، دل دل پاکستان سے اکثر پاکستان کی ایک غیر سرکاری قومی گیت کے طور پر تعریف کی جاتی ہے. اس ملک میں تقریبا ہر بچہ اور ہر بالغ جانتا  ہے اور پاکستان کے لیے کسی کی محبت نکالتا ہے. یہ گانا بی بی سی کی طرف سے دنیا میں تیسرے سب سے زیادہ مقبول گانے کے طور پر درج کیا گیا تھا اور ایک بھارتی فلم نغمہ عنوان “دل دل ہندوستان” کی طرف سے کاپی کیا گیا تھا

https://youtu.be/KHeQUtRsMLU

Loading...
اے راہِ حق کے شہیدو
یہ گانا اصل میں نسیم بیگم نے 1965 میں گایا اور بعد میں اسے نور جہاں اور بہت سے دیگر پلے بیک گلوکاروں نے اپنی آوازوں میں گایا. حال ہی میں، امجد صابری نے اسے اپنی آواز میں گا کر اسے نیا رنگ دیا .
جذبہ جنوں
جزبی جنوں 1996 میں جاری کیا گیا، جنوں بینڈ کے گیت “جذبہ اے جنوں “، البم Inquilaab سے، ایک بہت بڑی ہٹ بن گیا. بینڈ کا پہلا ہٹ گانا ہونے کے باوجود، یہ 1996 کے کرکٹ ورلڈ کپ میں دستخطی نغمہ کی پوزیشن حاصل کرنے میں کامیاب رہا. اسے پاکستان موسیقی کی تاریخ میں سب سے بڑی چٹان ہٹ کہا جاتا ہے.

نیا پاکستان

آج عمران خان صاحب کی حکومت بننے جا رہی ہے۔ اور ان کے نعرے کی بنیاد پر بننے والا یہ ملی ترانہ آج پر پاکستانی کی امید بن چکی ہے۔۔۔۔

نیا پاکستان سلمان احمد (سابق جنون بینڈ کے رکن) اور جنید جمشید کی طرف سے تازہ ترین کوششوں میں ہے.یہ نغمہ ایک نئے پاکستان کے تمام مسائل کا سامنا ہے یہ آزاد تصور کے طور پر پیش کیا گیا. اور یہ نغمہ 2013 ء میں جاری کیا گیا تھا.
ذیل مزید ملی ترانے بھی اپنی مثال آپ ہیں:-
جیوے جیوے پاکستان
پاکستان میں سب سے قدیم اور مشہور محب وطن ملی ترانے میں سے ایک، جیوے جیوے  پاکستان ہے اور یہ پاک بھارت جنگ کے وقت 1965 میں جاری کیا گیا تھا.یہ نغمہ نوابزادہ مرزا جمیل الدین احمد خان نے لکھا ہے.
 یہ وطن تمہارا ہے
“یہ وطن تمہارا ہے” یہ افسانوی مہدی حسن نے گایا،  یہ 1962 میں لاونچ کیا گیا یہ آغاز واقعی میں  سب سے زیادہ افسانوی ڈاؤن اس کی طرف سے گایا گیا ۔ یہ پاکستانیوں سے محبت کا ایک شایکار ہے.
 ہم زندہ قوم ہیں
یہ گانا سالوں میں مختلف آرا سے گایا ہوا موصول ہوا . چونکہ 1973 میں اپنے آغاز میں، اسے سب سے زیادہ مشہور گلوکار نے کم از کم ایک بار اپنے کیریئر میں گایا ہے.
اس پرچم کے سائے تلے
یہ گانا پاکستان کو نہ صرف مسلمانوں بلکہ ملک میں رہنے والے دیگر اقلیتوں کے لئے بہت اہمیت رکھتا ہے.پاکستان اور بھارت میں اسے بنجمن سسٹرز (نیریسا، بینا اور شبانہ)نے گایا ،  وہ ایک عیسائی خاندان سے تعلق رکھتے تھے اور ان کی گائیکی میں کورس پرفارمنس کا استعمال کیا گیا ۔
ہمارا پرچم
ہمارا پرچم ناہید اختر کی طرف سے گایا گیا تھا. گزشتہ چند دہائیوں کے دوران اس نے مقبولیت حاصل کر لی ہے جس میں پاکستانی پرچم سے محبت کے لئے وقف ایک اور گانا ہے.

ذیل میں تبصرے کے سیکشن میں آپ اپنے پسندیدہ نغموں کے بارے میں بتائیں ۔

(Visited 156 times, 1 visits today)
loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں