کیا آپ جانتے ہیں تاریخ کے مطابق سب سے پہلی کار کس نے تیار کی

موٹر کا ر

آج کل ذرائع آمدورفت میں موٹر کا ر سب سے زیادہ استعمال ہوتی ہے اور اس کی وجہ سے سفرمیں بہت سہولت ہوگئی ہے ۔ تاریخ کے مطابق سب سے پہلی کار ایک جرمن انجنئیر کارل بینز نے تیا ر کی جبکہ کار کا سب سے اہم حصہ یعنی انجن بنانے کا سہرا ایک اور جرمن شہری گوٹلب ڈیملر کے سرہے

 1834ء میں ڈیملر شارنڈورف جرمنی میں پیدا ہوا ۔اسے بچپن سے ہی نئی اشیاء بنانے کا شوق تھا اور وہ اسی کوشش میں لگا رہتا کہ کوئی نئی چیز بنائی جائے ۔ 1860ء میں وہ ایٹین لی نوائر کی فیکڑی دیکھنے پیرس گیا۔ ڈیملر موجد ایٹین نوئر سے بہت متاثر تھے لی نوئر وہ پہلا شخص تھا جس نے 1862ء میں گھوڑے کی بگھی میں ایک اندورنی احتراقی انجن لگایا ۔

 ڈیملر کا خیال تھا کہ یہ گیس کے کارخانوں کو چلانے کے لئے تومناسب ہوسکتے ہیں 1872ء میں ڈیملر نے ایک انجینئر نکولوس اوٹو کی فیکٹری میں منیجر کے طور پر کام کرنے لگا۔ اوٹو ایک بہتر گیس انجن کی تکمیل میں مصروف تھا ایک دن اوٹو نے ڈیملر کو کہا کہ وہ گیس کی جگہ پٹرول کو ایندھن کے طور پر استعمال کرنے کا جائزہ لے۔ ڈیملر نے اس خیال کی ڈانائی کا احساس کر لیا اور 1882ء میں اوٹو کی فیکٹری چھوڑنے کے بعد اپنی کمپنی کھول لی۔

 تین سال میں ڈیملر نے ہلکا پھلکا مگر طاقتور انجن تیار کر لیا اور اسے ایک بائیسکل پر لگا دیا جب ڈیملر نے اسے شہر کی گلیوں میں چلایا تو راہگیر اسے دیکھ کر دہشت زدہ ہو گئے ۔ دراصل یہ جدید موٹر سائیکل کی ابتدا تھی بعد میں اس نے اس اتجمن میں کچھ تبدیلیاں کر کے اسے ایک کشتی کو چلانے کے لئے استعمال کیا۔ 1886میں اس نے پہلی چار پیہوں والی کار بناڈالی ۔

مزید پڑھیں۔  پہلی سعودی خاتون انعام غازی الاسودکو کیب ڈرائیور کا لائسنس جاری

 جس کی زیادہ سے زیادہ رفتار سترہ کلومیٹر فی گھنٹہ تک تھی۔ اگلے ہی سال اس نے ڈیملر موٹر کمپنی قائم کرلی ۔ اس کمپنی نے 1901میں پہلی مرسیڈیز کاربنائی شروع کردی اس کا رکانام آسٹریلیا کے ایک تاجر کی بچی کے نام پر رکھا گیا۔ کیونکہ اس تاجر نے ڈیملر کی کمپنی کو امدادی رقم فراہم کی تھی ۔ اس عرصہ میں شیزنے بھی 1985ء میں اس نے جرمنی میں واقعہ اپنے کارخانے میں بڑے پیمانے پر کاریں تیار کر نا شروع کردیں ۔

 اگر چہ بینز اور ڈیملر میں کبھی ملاقات یہ ہوسکی البتہ ڈیملر کی وفات کے چھبیس سال بعد ان دونوں کی کمپینوں نے اشتراک کر کے عالمی شہرت یافتہ کار مرسڈیز بینز بنائی شروع کردی 1900ء میں ڈیملر نے کینسٹاٹ کے شہر میں وفات پائی

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں