چوری کی انوکھی واردات، ایک کروڑ روپے کےنوڈلز چوری

نوڈلز

جیورجیا کے دارالحکومت میں چوری کی انوکھی واردات پیش آئی جس میں نامعلوم افراد لاکھوں ڈالر زمالیت کے نوڈلز لے آڑے۔

امریکی میڈیا کے مطابق جیورجیا کے ہائی وے پر واقع چیورون نامی اسٹور کی پارکنگ میں کھڑے ٹرک سے نامعلوم افراد 1لاکھ ڈالر کے اعلیٰ کوالٹی کے نوڈلز چوری کر کے لے گئے۔

جیورجیا حکام نے واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ نامعلوم موٹر سائیکل سوار پارکنگ میں کھڑے ٹرک کے قریب آئے اور وہ واردات کے بعد بھاگ گئے، مذکورہ افراد کی تلاش اور واردات کی تفتیش کا آغاز کردیا گیا۔

پولیس حکام کے مطابق واردات ایک روز میں نہیں ہوئی بلکہ اس کام میں پانچ روز لگے، اب تک حاصل ہونے والے شواہد سے معلوم ہوتا ہے کہ مال کی چوری 25 جولائی سے یکم اگست تک کی گئی۔

loading...

اسٹور مالک کے مطابق ’نوڈلز‘ کی مالیت 1 لاکھ امریکی ڈالر تھی۔ اگر اس کو پاکستانی کرنسی میں تبدیل کیا جائے تو یہ ایک کروڑ 23 لاکھ اور پچیس ہزار روپے  کے قریب رقم بنتی ہے۔

حکام کے مطابق اسٹور کے مالک کو مال چوری ہونے کا علم اُس وقت ہوا کہ جب انہوں نے کئی دنوں کے بعد اسٹور کھولا اور مال نکالنے کے لیے ٹرک کا دروازہ کھولا تو اس میں سارا سامنا بکھرا ہوا پڑا تھا۔

مذکورہ واقعے کی خبر چینل پر نشر ہوئی تو لوگوں نے انوکھی چوری پر مزاحیہ تبصرے کیے اور کچھ نے تو نوڈلز کی تصاویر لگا کر پولیس کو بتایا کہ جو چیز وہ تلاش کررہے ہیں وہ یہ رہی۔

مزید پڑھیں۔  وطن سے محبت پر مبنی تعلیم و تربیت دینے پر بھی زور، چین

ایک صارف کا کہنا تھا کہ ’مذکورہ واردات اس وجہ سے پیش آئی کہ آئندہ آنے والے وقتوں میں نوڈلز کی قیمت بڑھا دی جائے گی‘ْ

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں