زرین خان کا بدتمیزی کرنے والے نوجوان کو کرارا تھپڑ

بدتمیزی
Loading...

بولی وڈ بولڈ اداکارہ زرین خان نے ایک ایونٹ کے دوران مداح کو اپنے ساتھ بدتمیزی کرنے پر تھپڑ لگادیے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق اداکارہ بھارتی شہر اورنگ آباد میں ایک اسٹور کی لانچ کے لیے پہنچی تھیں۔

اس دوران اپنی گاڑی تک واپس جانے کا رستہ ان کے لیے خاصہ دشوار ثابت ہوگیا، کیوں کہ ہزاروں کی تعداد میں مداحوں نے اداکارہ کو گھیر لیا تھا۔

رپورٹ میں مزید بتایا گیا کہ زرین خان کو اس دوران ایک نوجوان نے ہاتھ لگانے کی کوشش بھی کی، جس کے بعد اداکارہ نے اس پر تھپڑوں کی بارش کردی۔

اس واقع کے حوالے سے اداکارہ کا کہنا تھا کہ ’کبھی کبھار ہمیں معاملات کو اپنے ہاتھوں میں لینا ضروری ہوجاتا ہے، پھر کچھ اور سوچا نہیں جاسکتا۔

بولی وڈ اداکارہ دپیکا کی ڈپریشن کی کہانی اب بچوں کی کتاب میں

اداکار کا کہنا تھا کہ ایک خاتون ہونے کی حیثیت سے میں نے ہمیشہ یہی سوچا ہے کہ جو بھی مجھے ہراساں کرنے کی کوشش بھی کرے گا تو میں اسے وہیں سبق سکھا دوں گی۔

زرین خان نے کہا کہ میں ایک اداکارہ ہوں اس کا یہ مطلب نہیں کہ کوئی بھی مجھے ہاتھ لگا سکتا ہے، کسی کو حق نہیں کہ وہ مجھے نامناسب انداز میں ہاتھ لگائے، میں ایک عورت ہوں، اور ہر عورت کو یہ حق ہے کہ وہ اپنی مرضی سے زندگی گزارے اور کام کرسکے‘۔

loading...

یاد رہے کہ گزشتہ سال زرین خان اس وقت مشکل کا شکار ہوئی تھیں، جب ایک موٹر سائیکل سوار شخص کا انتقال ان کی گاڑی سے ٹکرانے کے باعث ہوگیا تھا۔

اداکار نے سلمان خان کی فلم ’یوراج‘ کے ساتھ بولی وڈ میں ڈیبیو کیا، وہ ہیٹ اسٹوری 3 اور ہاؤس فلم جیسی فلموں میں کام کرچکی ہیں۔

View this post on Instagram

Zareen fought back a molester.Zareen says “Sometimes we have to take matters in our own hands , not thinking what or how it may look. As a woman, I have always believed that you have to give it back to anybody who tries to molest you or misbehave with you, whether it’s behind closed doors or in public!!! Just because I am a public figure doesn’t mean I don’t notice or feel unsafe, nobody has the right to touch me or grab me in an inappropriate way… I am a woman first and every woman deserves to live, work and just be in an environment which is equally safe for her as any other man!!!” #zareenkhan

A post shared by Filmy Hai Boss (@filmyhaiboss) on

(Visited 68 times, 1 visits today)
Loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں