عالمی بلین مارکیٹ میں سونے کی قیمتوں میں 2 ڈالر کا اضافہ اور پاکستان میں ……شہری حیرت میں مبتلا

پاکستان
Loading...

کراچی / اسلام آباد: عالمی بلین مارکیٹ میں سونے کی قیمتوں میں 2 ڈالر کا اضافہ ہوا جس کے منفی اثرات مقامی صرافہ بازاروں پر بھی نظر آئے۔

تفصیلات کے مطابق انٹرنیشنل مارکیٹ میں ٹریڈنگ کے دوران سونے کی فی اونس قیمت میں 2 ڈالر کا اضافہ ہوا جس کے بعد فی اونس قیمت 1286 ڈالر تک پہنچ گئیں۔ جیولرز ایسوسی ایشن کے چیئرمین محمد ارشد کے مطابق عالمی مارکیٹ میں قیمت زیادہ ہونے کے بعد مقامی صرافہ بازاروں میں سونے کی فی تولہ اور دس گرام قیمتوں میں بے تحاشہ اضافہ دیکھا گیا۔

سونے کی فی تولہ قیمت میں 1650 روپے جبکہ دس گرام میں 986 روپے کا اضافہ ہوا جس کے بعد بالترتیب فی تولہ کی قیمت 69 ہزار 400 اور دس گرام کی قیمت 59 ہزار 70 روپے تک پہنچیں۔شہری سونے کی بڑھتی ہوئی قمیتی سے پریشان ہیں.ان کے خیال میں مہنگائی بڑھے گی.

Loading...

کراچی، حیدر آباد، سکھر، ملتان، فیصل آباد، لاہور، اسلام آباد، راولپنڈی، پشاور اور کوئٹہ کے صرافہ بازاروں میں سونے کی لین دین نئے ریٹ کے ساتھ ہوئی۔ دوسری جانب مقامی صرافہ بازاروں میں چاندی کی فی تولہ خرید و فروخت 870 روپے کے ساتھ ہوئی۔ رواں سال شروع ہونے کے بعد سے اب تک سب سے زیادہ قیمتیں آج کے دن بڑھیں۔

یاد رہے کہ 2 مئی کو عالمی بلین مارکیٹ میں سونے کی فی اونس قیمت میں 15 ڈالر کمی ریکارڈ کی گئی جس کے مثبت نتائج مقامی صرافہ بازاروں پر بھی نظر آئے تھے۔ مقامی صرافہ بازاروں کی فی تولہ اور دس گرام کی قیمتوں میں بالترتیب 900 اور 770 روپے کمی ہوئی تھی۔

(Visited 80 times, 1 visits today)
loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں