سجل علی کو کس نے مسترد کیا ؟

دبئی: پاکستان شوبز انڈسٹری کی نامور اداکارہ سجل علی کو اداکاری سے قبل آڈیشن کے دوران کئی بارریجیکٹ کیا گیا تھا۔

اداکارہ سجل علی کا شمار پاکستان شوبزانڈسٹری کی صف اول کی اداکاراؤں میں ہوتا ہے جن کی بہترین اداکاری اور خوبصورتی کے بھارتی بھی دیوانے ہوگئے۔ گلف نیوزکے مطابق سجل علی رواں سال کی سب سے زیادہ معاوضہ لینے والی اداکارہ ہیں۔

سجل ان دنوں دوڈراموں ’’الف‘‘ اور’’یہ دل میرا‘‘ میں مرکزی کردارادا کررہی ہیں اوردونوں ہی ڈراموں میں ان کی اداکاری کو شائقین کی جانب سے بے حد پزیرائی حاصل ہورہی ہے۔ صرف ٹی وی پرنہیں بلکہ سوشل میڈیا پربھی سجل علی کافی مقبول ہیں اورانسٹاگرام پر ان کے فالوورزکی تعداد 4.4 ملین ہے۔

مہوش حیات بارات لیکر دلہا کی دہلیز پر پہنچ گئیں

تاہم سجل علی کوشہرت ایسے ہی نہیں مل گئی بلکہ انہوں نے اس شعبے میں اپنی پہچان بنانے کے لیے کڑی محنت کی ہے۔ اداکاری سے قبل سجل علی اپنے گھروالوں کی مالی مدد کے لیے ایک مال میں برانڈ کی تشہیرکا کام کرتی تھیں اوراس دوران وہ شوبز میں آنے کی بھی کوششیں کررہی تھیں۔

سجل علی کے مداح شاید ان کے بارے میں یہ نہیں جانتے کہ انہیں ان کی تیز اورچیخ دار آوازکی وجہ سے کئی آڈیشنزمیں ریجیکٹ کردیا گیا تھا۔ تاہم آج سجل علی کا شمار پاکستان کی مصروف ترین اداکاراؤں میں ہوتا ہے جب کہ وہ بالی ووڈ میں سری دیوی کے ساتھ فلم ’’مام‘‘ میں ڈیبیوبھی کرچکی ہیں۔

(Visited 83 times, 1 visits today)

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں