اگر آپ کو ڈپریشن ہے تو یہ لیں،ماہرین نے مشکل بیماری کا آسان حل بتا دیا

ڈپریشن
Loading...

دنیا بھر میں مختلف ذہنی امراض بے حد عام ہوگئے ہیں جن میں ڈپریشن اور ذہنی دباؤ سرفہرست ہیں،عالمی ادارہ صحت کی گزشتہ برس جاری ہونے والی رپورٹ کے مطابق دنیا بھر میں ہر 3 میں سے 1 شخص ڈپریشن کا شکار ہے۔

طبی ماہرین کی جانب سے ڈپریشن یا ذہنی تناؤ کےلیے مختلف ادویاں تیار کی گئی ہیں ساتھ ساتھ ماہرین کی جانب سے ڈپریشن کےمریضوں کو مختلف مشورے بھی فراہم کیجاتے ہیں تاہم ماہرین کی تازہ تحقیق کے مطابق تخم بالنگا ایسی غذا ہے جس کا استعمال ڈپریشن کے ساتھ ساتھ صحت کے لیے بے شمار فوائد رکھتا ہے۔

تخم بالنگا میں موجود غذائیت ہڈیوں کو مضبوط کرنے میں بے حد مددگار ثابت ہوتی ہے۔

ایک تحقیق کے مطابق تخم بالنگا ڈپریشن کے مریضوں کو ڈپریشن سے باہر نکالتا ہے جو اومیگا 3 سے بھرپور ہوتا ہے جو انسانی مزاج کو مثبت اور اسے خوش کرنے میں بہترین معاونت فراہم کرتا ہے۔

Loading...

ڈپریشن ایک ایسی بیماری بن گئی ہے جس سے بے شمار افراد نبرد آزما ہیں،اور بہت سے لوگ زندگی ہار جاتے ہیں

سینٹرل فوڈ ٹیکنالوجی ریسرچ انسٹیٹیوٹ کے ڈائریکٹر پروفیسر رام نے بتایا کہ تقریباً 3 گرام تخم بالنگا ایک گلاس پانی میں ڈال کر 10 منٹ کےلیے چھوڑ دیں تاکہ وہ پانی کو اپنے اندر جذب کرسکے جس کے بعد اسے آسانی سے استعمال کیا جاسکتا ہے۔

واضح رہے کہ امریکی ماہرین کی جانب سے گزشتہ برس کی گئی تحقیق میں بتایا گیا کہ کسی شہر میں موجود سرسبز مقامات وہاں رہنے والے افراد کے ڈپریشن میں کمی کرسکتے ہیں۔

(Visited 470 times, 1 visits today)
loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں