موبائل پر گیم کھیل کر پیسہ کمائیں

گیم
Loading...

اگر آپ تفریح کے لئے اپنے اسمارٹ فون ، ٹیبلٹ ، یا کمپیوٹر پر گیم کھیلنے کے عادی ہیں۔ تو آپ اس گیم کے سے صرف لطف اندوز ہی نہیں ہوتے بلکہ آپ کو انعام بھی ملتا ہے۔ اگر آپ کو بتایا جائے کہ کوئی آپ کے اسمارٹ فون ، ٹیبلٹ ، یا پی سی پر گیم کھیلنے کیلئے آپ کو ادا کرنے کو تیار ہے،تو آپ کیا محسوس کریں گے؟آئیے آپ کو گیم کھیل کر پیسہ کمانے کا طریقہ بتاتے ہیں۔

زندگی کو بہتر بنائیں ان مثبت تبدیلیوں کے ساتھ

پلے ڈریم 11:

یہ ایک جدید گیمنگ پلیٹ فارم ہے۔اس میں فٹ بال ، کرکٹ ، اور کبڈی کھیل کی مہارت سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔اس پلیٹ فارم پر دنیا کے 5 ملین سے زیادہ لوگ موجود ہیں ۔ ضروری درکار لاگ ان تفصیلات درج کریں اور کمپیوٹر ٹیم کے خلاف کھیلنے کے لئے اپنی خیالی ٹیم بنائیں۔جیت اور پلیئر پرفارمنس کے لئے مقابلہ کرنے کیلئے براہ راست میچ کھیلیں۔ آپ کی ٹیم اور آپ کے کھلاڑیوں کی کارکردگی پر پوائنٹس ملتے ہیں جنہیں آپ کیش کرسکتے ہیں۔

موبائل پریمئر لیگ :

موبائل پریمیئر لیگ ایک ایسا پلیٹ فارم ہے جہاں آپ کو بہت سارے کھیل کھیلنے کے لئے ملتے ہیں ۔اس میں بلبلا شوٹر ، فروٹ ننجا ، فروٹ ڈارٹ اور اسپیس بریکر جیسے کھیل شامل ہیں۔یہ کھیل نہ صرف آپ تفریح کے لئے کھیلتے ہیں بلکہ پیسے کمانے کے لئے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔جب آپ مختلف کھیل کھیلتے ہیں تو آپ سکے حاصل کرتے ہیں جنہیں کیش کروایا جا سکتا ہے۔

Loading...

8 بال پول:

8 بال پول گیم پوری دنیا میں مقبول ہے،یہ گیم آپ کو دوسرے پے ٹی ایم کیش کمانے والے کھیلوں کی طرح مفت پیسہ کمانے کی سہولت دیتا ہے۔آپ نہ صرف کھیل سے لطف اندوز ہوتے ہیں بلکہ اس سے حاصل ہونے والی آمدنی آپ کے بڑھتے اخراجات کو بھی کنٹرول کر سکتی ہے۔

لوکو:

اس کھیل کے اندر آپ مختلف قسم کے کھیل ،کھیل سکتے ہیں جو ایک سے زیادہ زبانوں میں موجود ہیں۔
لوکو ایپ پر مفت سائن اپ کریں اور میزبان کے سوالات کے جوابات دیں۔ہر صحیح جواب کے بدلے آپ کے پے ٹی ایم بٹوے میں سکے کی ایک مخصوص تعداد جمع ہوجاتی ہے۔آپ جو کمائی کرتے ہیں اسے پے ٹی ایم پر رجسٹرڈ موبائل نمبر کے ذریعے حاصل کر سکتے ہیں۔

کوئز ون:

اس گیم میں آپ کچھ سوالات کے جوابات دے کر پوائنٹس حاصل کرنے کے قابل ہوتے ہیں۔ یہ موجودہ معاملات ، ثقافت ، کھیل اور بہت کچھ کے لئے ایک چھوٹی سی گیم ہے۔آپ ہر صحیح جواب کے بدلے 10پوائنٹس حاصل کرتے ہیں اور یہ پوائنٹس پی ٹی ایم کے ذریعے نقد میں بدلے جاسکتے ہیں۔

(Visited 974 times, 1 visits today)
loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں