کورونا وبا کے باعث سب سے زیادہ مشکلات کا شکارعام آدمی ہے، وزیراعلیٰ عثمان بزدار

وزیراعلیٰ عثمان بزدار
Loading...

لاہور: پنجاب حکومت نے بازار اور کارخانے کھولنے کیلئے سفارشات وفاقی حکومت کو پیش کردیں۔

وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار سے آل پاکستان ٹیکسٹائل ملز ایسوسی ایشن (اپٹما) کے سربراہ گوہر اعجاز کی قیادت میں صنعتکاروں اور تاجربرادری کے نمائندہ وفد نے ملاقات کی جس میں درپیش مسائل کے حل کے حوالے سے بات چیت کی گئی۔ وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے مسائل جلد حل کرنے کی یقین دہانی کراتے ہوئے کہا کہ کورونا وبا کے باعث سب سے زیادہ مشکلات کا شکار عام آدمی ہے اور کاروبار چلنے سے ہی عام آدمی کو روز گار ملے گا۔

ٹڈی دل کے حملے: مدد نہ کرنے پر سندھ کا وفاق سے احتجاج کا فیصلہ

عثمان بزدار نے کہا کہ صنعتکاروں او رتاجر برادری کے مسائل کے حل کے لئے صوبائی وزیر صنعت کی سربراہی میں کمیٹی تشکیل دی ہے، مارکیٹوں اور بازاروں کومرحلہ وار کھولا جائے گا اور اس حوالے سے تمام فریقین سے مشاورت کی جائے گی، زوننگ کرکے مارکیٹوں اور بازاروں کو مخصوص دن اور مخصوص اوقات میں کھولنے کی تجویز ہے۔

Loading...

وزیراعلیٰ نے کہا کہ لوہا و اسٹیل صنعت اور ہوم اپلائنسز انڈسٹری کو کھولنے کی تجویز دی ہے، ایسی تمام فیکٹریز جن کے اندر اپنی لیبر کالونیاں موجود ہیں انہیں بھی کھولنے کی سفارش کی ہے، پاور لومزکو کام کرنے کی اجازت دے رہے ہیں۔

عثمان بزدار نے مزید کہا کہ پنجاب میں مرحلہ وار کا روبارکی اجازت دینے کے لئے معیاری طریقہ کار (ایس او پیز) تیار کرلئے گئے ہیں جن کی خلاف ورزی پر انڈسٹری کوبند کر دیاجائے گا، روڈ سیکٹراور بلڈنگ کے علاوہ تعمیرات سے متعلقہ دیگر انڈسٹری کو کھولنے کی اجازت دی جائے گی، سفارشات تیار کر کے وفاقی حکومت کو پیش کردی ہیں، وفاقی حکومت کی مشاورت سے ایکسپورٹ سیکٹر سے منسلک فیڈنگ انڈسٹری کو بھی کھولا جائے گا۔

(Visited 24 times, 1 visits today)
Loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں