قومی ٹی ٹوئنٹی کپ میں بہتر کارکردگی دکھانے والے کھلاڑی سلیکٹرز کے ریڈار پر آگئے

سلیکٹرز
Loading...

لاہور: قومی ٹی ٹوئنٹی کپ میں اب تک بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے نوجوان کرکٹرز عبداللہ شفیق، ذیشان اشرف اور ذیشان ملک سلیکٹرز کے ریڈار پر آگئے۔

قومی کرکٹ ٹیم کی اگلی آزمائش زمبابوے سے ہوم ون ڈے و ٹی ٹوئنٹی سیریز ہے، پھر اسے نیوزی لینڈ جانا ہوگا،ان مقابلوں کیلیے ممکنہ سلیکٹرز اسکواڈ کا اعلان رواں ماہ کے دوسرے ہفتے میں متوقع ہے۔

دونوں سیریز کے لیے ایک ساتھ ہی کھلاڑیوں کا اعلان کرنے کی تجویز ہے تاکہ کرونا پروٹوکولز کو یقینی بنانے کے ساتھ نیوزی لینڈ روانگی کیلیے سفری دستاویزات کی بروقت تکمیل میں آسانی ہو۔ قومی ٹی ٹوئنٹی کپ کے دوران ملتان میں موجود ہیڈ کوچ و چیف سلیکٹر مصباح الحق نے دونوں سیریز کیلیے ممکنہ کھلاڑیوں کی فہرست پر ساتھیوں سے تبادلہ خیال کیا ہے۔

ذرائع کے مطابق نوجوان کرکٹرز عبداللہ شفیق، ذیشان اشرف اور ذیشان ملک کو 36 رکنی دستے کا حصہ بنانے پر اتفاق پایا جاتا ہے، تینوں نے اب تک قومی ایونٹ میں بہتر کارکردگی سے سب کے دل جیتے ہیں، اس سے پہلے ڈومیسٹک سیزن میں بھی ان کا ریکارڈ خاصا متاثر کن رہا۔زمبابوے کے خلاف سیریز میں سینئرز کی جگہ چند نئے چہروں کو آزمانے کا عندیہ مصباح الحق پہلے ہی دے چکے ہیں۔

loading...

قومی کرکٹرز نے پی سی بی کا کنٹریکٹ کیوں ٹھکرایا ….؟

دورہ انگلینڈ میں نظر انداز ہونے والے لیگ اسپنر عثمان قادر کی واپسی ہوگی۔ دورۂ نیوزی لینڈ کے لیے ٹیسٹ اسکواڈ میں کسی بڑی تبدیلی کا امکان دکھائی نہیں دے رہا، انگلینڈ سے سیریز کے لیے منتخب بیشتر کرکٹرز شامل ہوں گے۔

سینئر ٹیم کو کیویز سے2 ٹیسٹ اور3 ٹی ٹوئنٹی میچز کی سیریز کھیلنا ہے، پاکستان اے کے 2چار روزہ اور 6 ٹی ٹوئنٹی مقابلے بھی شیڈول ہیں، اس کیلیے بھی کھلاڑیوں کے ناموں پرغور کیا جا رہا ہے۔

(Visited 31 times, 1 visits today)
Loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں