جیمز بانڈ کے زیر استعمال انتہائی پانچ قیمتی گنیں چوری ہوگئیں

لندن : ہالی ووڈ کی نامور ایکشن ہیرو جیمز بانڈ کی فلموں میں استعمال ہونے والی لاکھوں مالیت کی پانچ ڈی ایکٹیویٹڈ گنیں چوری ہوگئیں، چوری کی یہ واردات گزشتہ رات نارتھ لندن کی پراپرٹی میں ہوئی۔

ان پانچ گنوں کی مجموعی مالیت ایک لاکھ پاؤنڈ سے زائد بتائی جارہی ہے، غیر ملکی ذرائع ابلاغ کے مطابق گزشتہ شام نارتھ لندن کی پراپرٹی میں ہونے والی اس واردات میں چوروں نے پراپرٹی کے پچھلے حصے کو توڑا اور پولیس کے وہاں پہنچنے سے پہلے ہی فرار ہو گئے۔

ان میں والتھر پی پی کے گن بھی شامل ہے، جس کو راجر مور نے اے ویو ٹو اے کل میں بھی استعمال کیا تھا جو کہ پرائیویٹ کلیکشن سے لی گئی تھی۔

میٹ نے ان گنزز کی چوری کو ناقابل تلافی نقصان قرار دیا۔ مسروقہ سامان میں ایک بیریٹا ٹوم کیٹ پستول، ایک بیریٹا چیتا پستول، ڈائی انادر ڈے کی ایک لاما 22 کلیبر ہینڈ گن اور ریوالور سمتھ اور ویسن 44 میگنم شامل ہیں، جو لیو اینڈ لٹ ڈائی میں استعمال ہوئے تھے۔

جائے واردات پر عینی شاھدین کا کہنا تھا کہ انہوں نے مشتبہ افراد کو مشرقی یورپی لہجے والے سفید فام قرار دیا جو کہ سلور وہیکل میں فرار ہوئے۔

کیا اداکارہ کاجول اور ان کی بیٹی کرونا کا شکار ہیں…. ؟

میٹ ڈیٹکٹیو انسپکٹر پال رڈلی نے کہا کہ مسروقہ آتشیں اسلحہ بہت مخصوص ہے اور خاص طور پر جیمز بانڈ کی فلموں کے حوالے سے جانا جاتا ہے۔ ہمیں یقین ہے کہ عوام اس اسلحے کو پہچان لیں گے، اگر ان میں سے کوئی اسلحہ عوام میں سے کسی کو فروخت کرنے کی آفر کی جائے گی۔

ان میں سے بہت سی چیزیں ناقابل تلافی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ میگنم کی ساڑھے چھ انچ کی بیرل اور لکڑی کی گرپ ہے۔ والتھر پی پی کے وہ آخری گن ہے جو راجر مور نے اے ویو ٹو اے کل میں استعمال کی تھی۔

(Visited 17 times, 1 visits today)

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں