آپ کا دن کیسا گزرے گا؟ – 4th December 2020)

Loading...

حمل
آج کل بلاوجہ کی پریشانی کا سامنا ہے۔ دماغ ہے کہ کسی معاملے میں آپ کا ساتھ ہی نہیں دے رہا۔بوجھل پن بھی ہے اور ڈپریشن بھی ، فی الحال صدقہ کی مدد ضرور لیں۔

ثور
آپ جس کام کو آسان سمجھ رہے تھے۔ وہ اتنا ہی مشکل ہو جائے گا۔ اس لئے آپ کو بڑا ہی سنبھل کر چلنا ہوگا اور صرف اللہ کی مدد سے ہی اس میں کامیابی ہو گی۔

جوزہ
صورت حال بدستور تبدیل ہو رہی ہے۔ شاہد آپ اس کا اندازہ نہیں کر پا رہے، اس لئے پُرسکون ہیں۔ حالات کو سمجھیں اور اب ہر طرح کی غلطیوں سے دور ہی رہیں تو بہتر ہے۔

سرطان
آج بدنظری ہونے کا خطرہ ہے۔ صحت کی خرابی سر کا درد اور کاموں میں رکاوٹ سے اندازہ ہو گا اور اس صورت حال میں نظر اتاریں اور اپنا صدقہ تو لازمی دیں۔

اسد
سوچ سمجھ لیں کہ آپ نے کیا کرنا ہے۔ آپ باکل ہی اندازے سے کام کر رہے ہ یں جو کسی طرح بھی ٹھیک نہیں ہے۔ ان دنوں مخالفین بھی آپ کے سر پر سوار ہوئے بیٹھے ہیں۔

سنبلہ
پریشان نہ ہوں۔ بس اپنے معاملات ٹھیک کریں۔ اس وقت حالات کسی طرح بھی مکمل آپ کے حق میں نہیں ہے۔ کوئی باہر کا شخص نقصان پہنچانے کی پوزیشن میں ہے۔

loading...

میزان
حالات کمزور ہیں۔ مالی طور پر بھی اور صحت کے حوالے سے بھی۔ صدقہ دیں اور زبان کو قابو میں رکھا کریں، یہ آپ کا غصہ کسی دن کوئی بڑا گل نہ کھلا دیں، یاد رکھیں۔

عقرب
آج خوبصورت دن ہے۔ آپ کو اپنے تمام معاملات میں خاطر خواہ بہتری ہی نصیب ہو گی اور جس پریشانی نے تنگ کیا ہوا تھا۔ وہ ان شاءاللہ خود ہی ختم ہو جائے گی۔

قوس
بدلتے ہوئے حالات میں آج کل آپ کے لئے کوئی نہ کوئی فائدہ ہی ہے۔ اس لئے ان پر گہری نظر رکھیں۔ ان شاءاللہ سابقہ نقصانات کا ازالہ بھی ممکن ہوتا چلا جائے گا۔

جدی
جس جگہ نوکری چل رہی ہے۔ وہ اب مضبوط ہو سکتی ہے۔ کافی دنوں سے ایک ہی جگہ رہنے والے اب جلد اپنے لئے اچھی تبدیلی کی خبر بھی سن لیں گے، ان شاءاللہ

دلو
کوئی بھی ایسا مسئلہ نہیں ہے جو تنگ کر سکے۔ آج بالکل بے فکر اپنے مقاصد کی جانب پیش قدمی کریں۔ اس سے فائدہ ہی ملے گا اور بلاک رقم کی واپسی بھی ممکن ہو سکے گی۔

حوت
اپنے سارے کام جو ادھورے تھے، پہلے ان کو دیکھیں، اب دل بدلا ہے تو راستے بھی آسان ہو جائیں گے۔ آج کا دن بڑا اچھا ہے۔ من پسند خبر بھی سننے کو مل سکتی ہے۔

(Visited 31 times, 1 visits today)
Loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں