کرونا وائرس سے بچنے کے لئے امریکن ماہرین کا نیا مشورہ ….؟

امریکن محکمہ صحت کے ماہرین کا کہنا ہے کہ کرونا وائرس سے بچنے کے لئے پُرسکون نیند لینا بہت ضروری ہے.

اگر ہم پر سکون نیند لیتے ہیں تو ہم کرونا وائرس کو شکست دے سکتے ہیں. ماہرین کا کہنا ہے کہ پرسکون نیند لینے سے مدافعتی نظام مضبوط ہوتا ہے. کرونا وائرس سے بچاؤ کے لیے مضبوط مدافعتی نظام مضبوط ہونا ضروری ہے.

ہم اپنے مدافعتی نظام کو نیند پوری کرکے مضبوط بناسکتے ہیں. ان امریکہ ماہرین کا کہنا ہے کہ مدافعتی نظام ایک ایسا قدرتی سسٹم ہے جو جراثیم اور بیکٹیریا کے خلاف لڑتا ہے. جن لوگوں کا مدافعتی نظام کمزور ہوتا ہے وہ زیادہ تر بیمار رہتے ہیں. کیونکہ ان کے جسم میں جراثیم اور بیکٹیریا سے لڑنے کی اہلیت نہیں ہوتی.

ماہرین کا کہنا ہے کہ مضبوط مدافعتی نظام جسم میں کئی حفاظتی تہہ بنا دیتا ہے. ان میں سب سے پہلی تہہ ہماری جلد ہے. جو مضبوط سیل سے بنی ہوئی ہے یہ ہمارے جسم میں داخل ہونے والے جراثیم اور بیکٹیریا کو روکتی ہے.اس کے علاوہ ایک دوسری حفاظتی تہہ ہمارے پھیپھڑوں کے اندر موجود ہوتی ہے.

اس دوسری تہہ کی شکل بال کی طرح باریک ہوتی ہے. جب کوئی جراثیم سانس کے ذریعے ہمارے جسم میں داخل ہونے کی کوشش کرتا ہے تو یہ ان جراثیم اور بیکٹیریا کو کو سانس کے ذریعے واپس اوپر کی طرف دھکیل دیتی ہے.

کیا کورونا وائرس سے صحتیاب فرد دوبارہ اس سے متاثر ہوسکتا؟

اس طرح یہ وائرس معدے میں چلے جاتے ہیں اور معدے میں موجود تیزابیت اس وائرس کو ختم کر دیتی ہے ماہرین صحت کا کہنا ہے کہ یہ میں پُرسکون نیند لینے سے مضبوط ہوتی ہیں اور زیادہ بہتر کارکردگی دکھا سکتی ہیں.

Photo: File

لہذا کرونا وائرس سے بچنے کے لیے ضروری ہے کہ ہم ان وبا کے دنوں میں اپنی نیند پوری کریں تاکہ ہمارا مدافعتی نظام مضبوط ہو سکے اور ہم اس وائرس کے خلاف لڑ سکیں

(Visited 64 times, 1 visits today)

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں