آپ کا دن کیسا گزرے گا؟ – (8th April 2020)

آپ کا دن کیسا گزرے گا؟

حمل
آپ کی آجکل عجیب سی مشکلات اور رجعت کا شکار ہیں جس بھی کام میں ہاتھ ڈالنے سے ماسوائے ناکافی کچھ بھی حاصل نہیں ہوتا۔ اس لئے فی الحال صدقے کا انتظام ضرور کریں۔

ثور
جو صورت حال خراب تھی وہ اب تیزی سے ٹھیک ہونا شروع ہو گئی ہے۔ اس کا اندازہ آپ کو آج ہی ہو جائے گا اور آج آپ کی گھریلو پریشانی بھی بھاگنا شروع ہو جائے گی۔

جوزہ
صورت حال اچھی ہو تو اس کا فائدہ اٹھانا چاہیے۔ آپ فضول کاموں میں وقت ضائع کر دیتے ہیں اور اپنے معاملات خراب کر لیتے ہیں۔ فی الحال جو سامنے آ رہا ہے۔ اس پر غور کریں۔

سرطان
آپ انجانی سی مشکلات کا آج بھی شکار ہیں جس کی وجہ سے روزمرہ کے کاموں میں مسلسل ناکامی مل رہی ہے۔ آپ فوری طور پر استخارہ کریں۔ گوشت صدقے میں بھی دیں۔

اسد
ایک راستہ بند ہوا تو کیوں پریشان ہیں۔ اللہ اور کئی راستے کھول دے گا اور آپ کو مشکل سے نکال دے گا۔ آج کا دن اچھا اور آپ کے حق میں جاتا ہوا نظر آتا ہے۔

سنبلہ
ان دنوں خفیہ مخالفین اپنے کام میں لگے ہوئے ہیں۔ خطرہ ہے کہ آپ کو کوئی نقصان نہ پہنچا دیں۔ آپ ہوشیار رہیں اور کوشش کریں کہ آج دو غریبوں کو کھانا کھلا دیا جائے۔

loading...

میزان
مخالفت والا خانہ آج بھی کھلا ہوا ہے اور کچھ آپ اپنے غصے کو قابو ہی نہیں کر رہے۔ آج ہر قدم سوچ سمجھ کر اٹھائیں اور ذرا سی لاپرواہی نہ کریں۔ ورنہ لینے کے دینے پڑ جائیں گے۔

عقرب
کچھ بھی خطرہ نہیں ہے۔ آپ بالکل بھی پریشان نہ ہوں۔ اللہ پاک پر بھروسہ رکھ کر اپنے مقاصد کی جانب قدم اٹھائیں۔ آپ کا اٹھایا گیا ہر قدم آپ کو کامیابی سے ہمکنار کرے گا۔

قوس
ایک ذرا سا غلط فیصلہ حالات کس جانب لے کر جا سکتا ہے۔ آپ کو شائد اس کا اندازہ نہیں ہے۔ آپ کو اگر مشکل پیش آ رہی ہے تو پھر آپ استخارے کی مدد لے کر چؒ سکتے ہیں۔

جدی
اچھا دن ہے۔ جہاں آپ کی ذمہ داری بڑھ رہی ہے۔ وہاں عزت وقار میں بھی اضافہ ہو رہا ہے۔ آج کا دن آپ کی گھریلو بڑی ضرورت بھی بحکم اللہ پوری کرنے میں مددگار ثابت ہوگا۔

دلو
اپنی عقل کا استعمال کرکے قدم اٹھائیں اور کسی کی باتوں میں آکر اپنی پوزیشن کو تبدیل مت کریں۔ اس طرح بڑے نقصان کا اندیشہ ہے۔ آج روزگار کا مسئلہ حل ہو سکتا ہے۔

حوت
باوضو رہیں گے نماز پر توجہ دیں گے تو آپ کی روحانی قوتیں تیزی سے آپ کا ساتھ دیں گی۔ آج کا دن باقی تمام معاملات میں بہتر ہے۔ماسوائے آپ کے دل کے معاملات کے علاوہ۔

(Visited 30 times, 1 visits today)

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں