موبائل آپ کا فٹنس پارٹنر ۔۔۔۔!

فٹنس
Loading...

ہیلتھ ایپس جو موبائل میں ہونا بہت ضروری ہیں
موبائل فون کو مواسلات اور تفریح کے علاوہ آپ اسمارٹ فون سے اپنی فٹنس کے بارے میں بھی باخبر رہ سکتے ہیں۔

اینڈرائڈ فون کو استعمال کرتے ہوئے آپ ایسی فٹنس ایپس کو انسٹال کر سکتے ہیں ۔ٹیکنالوجی کی جاری ترقی نے بیشتر سرگرمیں کو خودکار بنا دیا ہے، اسی لئے بیماریوں میں اضافہ ہو رہا ہے۔آج ہم آپ کو کچھ ایسی ایپس کے بارے میں بتائیں گے جنہیں آپ انسٹال کر کے اچھا خاصا فائدہ حاصل کر سکتے ہیں۔آئیے دیکھتے ہیں۔

1۔ہیڈ سپیس(Headspace):

یہ ایپ آپ کے دماغی حالت کی جانچ پڑتال کرتی ہے ، جو ہر ایک کے لئے اہم ہے کیوں کہ ذہن ہی وہ ہے جو کسی شخص کی تعریف کرتا ہے۔ تاہم ، بہت سے لوگ علاج کے حصول سے کتراتے ہیں کیونکہ وہ اسے نظرانداز کرتے ہیں یا انہیں یہ معلوم نہیں ہے کہ وہ ذہنی مریض ہیں۔

فٹنس
Photo: File

آپ ہیڈ اسپیس ایپ کا استعمال کرکے اپنی ذہنی صحت کو آسانی سے ٹریک کرسکتے ہیں۔ اس ایپ میں آپ کے دماغ کو پرسکون کرنے اور مراقبہ کی مشقوں کی رہنمائی موجود ہے۔

2۔ہیڈ سپیس(MyFitnessPal):

آپ اس ایپ کے ذریعے اپنی ورزش کو لاگ ان کرنے اور
اپنی غذا پر عمل کرنے کے بارے معلومات لے سکتے ہیں۔ آپ کتنی کیلوریز کی کھپت کر رہے ہیں اور وزن کو کم کرنے کے اہداف کو کیسے پورا کیا جا سکتا ہے۔ اس ایپ میں تقریبا چھ ملین کھانے پینے کے ساتھ ساتھ مختلف ترکیبوں کا ڈیٹا بیس بھی موجود ہے۔ اگرچہ آپ کو اس حیرت انگیز ایپ کو استعمال کرنے کیلئے ادائیگی کرنے کی ضرورت ہے ۔

3۔جیفٹ(JEFIT):

جیفٹ آپ کا بہترین ذاتی ٹرینر ہے کیونکہ اس کے ڈیمو میں تیرہ سو سے زیادہ ورزشیں ہوتی ہیں جن میں یہ ظاہر ہوتا ہے کہ آپ کو ان کو کیسے کرنا چاہئے۔ آپ اپنے فٹنس منصوبے بنانے اور اپنی پیشرفت کو ٹریک کرنے کیلئے اس ایپ کا استعمال کرسکتے ہیں۔

فٹنس
Photo: File

آپ اپنے فٹنس اہداف کے حامل دوسروں کے ساتھ بات چیت کرنے کے لئے بھی استعمال کر سکتے ہیں ۔ اس ایپ کے بارے میں اچھی بات یہ ہے کہ یہ مفت ہے ، لیکن آپ مزید افعال تک رسائی کے لئےاس کا حامی ورژن بھی خرید سکتے ہیں۔

4۔ہوم ورک آؤٹ(Home Workout):

اس ایپ میں سادہ لیکن مددگار ورزش کی تصاویر یں موجود ہیں ۔ یہ استعمال کرنا آسان ہے کیونکہ اسے ورزش کے سامان کی ضرورت نہیں ہے۔ اس ایپ کے تیار کنندہ ، لیپ فٹنس گروپ نے جسم کے دیگر ایسے مخصوص ایپس کو ڈیزائن کیا ہے جو جسم کے ان مخصوص حصوں کے لئے ورزش کرتے ہیں جن پر آپ کام کرنا چاہتے ہیں۔

5۔اینڈو مونڈو(Endomondo):

loading...

یہ ایپ زیادہ تر لوگوں میں مقبول ہے اور استعمال کرنے کے لئے بہترین فٹنس ایپس میں سے ایک ہے۔اس کے ذریعے آپ اپنی تربیت اور کارکردگی کا پتہ لگاسکتے ہیں اور آپ اپنے دوستوں سے بات چیت کرنے کے لئے اس کی سماجی خصوصیات کو بھی استعمال کرسکتے ہیں۔

فٹنس
Photo: File

یہ ایپ مفت ہے ، لیکن جب آپ ادائیگی شدہ ورژن استعمال کررہے ہو تو آپ مزید خصوصیات تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں ۔

6۔گوگل فٹ (Google Fit):

اس ایپ کو صرف اسمارٹ فونز اور ٹیبلٹس پر ہی استعمال کرنے میں پابند نہیں ہیں ، بلکہ آپ اسے اسمارٹ واچ پر بھی استعمال کرسکتے ہیں۔ ایپ میں وہ تمام بنیادی خصوصیات موجود ہیں جن کی آپ کو اپنی فٹنس روٹین کو روکنے کی ضرورت ہے۔ آپ اپنے ذاتی اہداف کا تعین کرسکتے ہیں ، اپنی پیشرفت کا سراغ لگا سکتے ہیں ، اور یہ بھی جاننے کے لئے ریکارڈ شدہ اعدادوشمار کا تجزیہ کرسکتے ہیں کہ آپ اپنے منصوبے میں کتنا دور ہیں،یہ ایپ بالکل مفت ہے۔

7۔پروگریس ورک آؤٹ ٹریکر (Progress Workour Tracker):
یہ ایپ آپ کو زیادہ سے زیادہ ورزش کرنے اور ریکارڈ کو توڑنے کی ترغیب دیتی ہے۔ یہ ان لوگوں کے لئے فائدہ مند ہے جو مخصوص ورزشیں کرنا چاہتے ہیں کیونکہ اس میں ایک آپشن موجود ہے جو آپ کو اپنی ورزش خود کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ آپ اپنی پیشرفت کو ٹریننگ اور ٹریک کرنے کے لئے اس ایپ میں ورزش کے ڈیٹا بیس کو استعمال کرسکتے ہیں۔ یہ ایپ مفت ہے ، لیکن آپ کو مزید خصوصیات کا حامی ورژن مل سکتا ہے۔

کامیاب ہونا چاہتے ہیں تو یہ 5 کام ہرگز نہ کریں….!

8۔سٹراوا (Strava):

یہ ایپ فٹ رہنے میں معاشرتی مقابلے کی حوصلہ افزائی کرتی ہے۔ آپ اپنے اور دوسرے افراد کے خلاف اہداف مقرر کرنے کے لئے ایپ کا استعمال کرسکتے ہیں جو فٹ رہنے کے لئے ورزش کر رہے ہیں۔

فٹنس
Photo: File

یہ آپ کے ساتھیوں کے خلاف آپ کی کوششوں کا اندازہ کرنے میں مدد کرتی ہے ، جو ورزش کرتے رہنے کی حوصلہ افزائی کرسکتا ہے جب آپ ان سے نئی چیزیں سیکھتے ہیں، آپ آرام سے مفت ورژن استعمال کرسکتے ہیں۔

9۔یوگا ڈیلی فٹنس (Yoga Daily Fitness):
اس ایپ میں یوگا مشقوں جیسے پوز ، یوگا میوزک ، اور اسےکرنے کے لئے ہدایات موجود ہیں۔ یہ یوگا میں نئے آنے والوں کے لئے ایک بہترین ایپ ہے ، جو آرام سے مفت ورژن استعمال کرسکتے ہیں۔ زیادہ تجربہ کار صارفین کے لئے یا جن کو شدید یوگا مشقوں کی ضرورت ہے ، وہ بہتر انداز میں اس ایپ سے مدد لے سکتے ہیں۔

10۔لائفسم (Lifesum):

لائفسم ایپ آپ کو فٹ رہنے کے لئے آپ کی غذا اور آپ کی تربیت دونوں پر نظر رکھنے میں مدد دیتی ہے۔ یہ ایپ آپ کو ان سرگرمیوں اور غذا کو منتخب کرنے کی آزادی دیتی ہے۔ آپ اپنے تندرستی کے اہداف کے ساتھ ساتھ اپنے وزن ، اونچائی اور دیگر چیزوں میں بھی لاگ ان کرسکتے ہیں ۔

فٹنس
Photo: File

اس ایپ کے مفت ورژن میں سوشل میڈیا کی خصوصیات ہیں اور اگر آپ ہیں تو وہ آپ کی مخصوص غذا کا کھوج رکھ سکتی ہے۔ تاہم ، ادا کردہ ورژن میں بہت زیادہ خصوصیات ہیں جو آپ کے لئے کارآمد ہیں۔

(Visited 39 times, 1 visits today)
Loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں