چھوٹے بچوں میں کرونا وائرس کی کیا علامات ظاہر ہوتی ہے ….؟

دنیا بھر میں کرونا وائرس سے صورتحال آئے دن بدتر ہوتی چلی جارہی ہے دنیا بھر میں اب تک کرونا وائرس سے 3 لاکھ 16 ہزار 673 افراد ہلاک ہو چکے ہیں اور 43 لاکھ 42 ہزار 354 افراد میں کرونا وائرس کی علامات ہیں.

دنیا کے سپر پاور ملک امریکا میں متاثرین کی تعداد 14 لاکھ سے بڑھ گئی جبکہ ہلاکتوں کی تعداد 83 ہزار سے تجاوز کرچکی ہے۔ کرونا وائرس سے بچے جوان اور بوڑھے سب ہی خوفزدہ ہیں ماہرین نے انکشاف کیا ہے کہ بچوں میں کرونا وائرس کی علامات بوڑھوں اور جوانوں سے مختلف ہوتی ہیں.

آپ اس طرح بھی کرونا وائرس کا شکار ہوسکتے ہیں….!

چین کے شہر ووہان کے ماہرین نے اپنی ریسرچ سے بچوں میں کرونا وائرس کی مختلف علامات کا انکشاف کیا ہے. ان ماہرین کا کہنا ہے کہ جب کوئی بچہ کرونا وائرس کا شکار ہوتا ہے تو اس کو متلی ہونے لگتی ہے اور اس کے علاوہ بچوں کو دست بھی لگ جاتے ہیں.

اگر بچے میں یہ علامات ظاہر ہو تو ممکن ہے کہ آپ کا بچہ کرونا کا شکار ہوگیا ہے. ماہرین نے کہا ہے کہ والدین کو چاہیے کہ وہ اپنے بچوں پر نظر رکھیں اور اگر ایسی علامات ظاہر ہو تو فوری طور پر ان کا کرونا ٹیسٹ کروائیں تاکہ بروقت احتیاط کر کے کسی بڑے نقصان سے بچ سکیں

ماہرین نے ریسرچ کے اس عمل میں تقریبا 50 بچوں کی علامات کا جائزہ لیا اور پھر تحقیقی نتائج اخذ کئے. تحقیق کے اس عمل میں 50 شامل کسے گئے ان تمام بچوں کی عمر 5 سال سے کم تھی. ان تمام بچوں کو کئی دن سے دست لگے ہوئے تھے اور اس کے علاوہ متلی اور قے کی شکایت بھی تھی.

لیکن جب ان بچوں کا کرونا ٹیسٹ کروایا گیا تو ان بچوں کا کرونا ٹیسٹ مثبت آیا ماہرین کا کہنا ہے کہ والدین کو چاہیے کہ اگر ان کے بچے میں اس طرح کی کوئی علامت موجود ہے تو وہ اس کو معمولی نہ سمجھیں.

(Visited 20 times, 1 visits today)
loading...

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں