ان تمام پریشانیوں کا حل بھی قرآن مجید میں ہے…!

قرآن مجید

دنیا میں عمومی طورپر انسان مالی پریشانیوں میں جکڑا رہتاہے لیکن کا حل بھی قرآن مجید میں موجود ہے ، سورة رحمان کی تلاوت کرنے سے نہ صرف آپ کے رزق میں کشادگی ہوتی ہے بلکہ قرضوں سے بھی نجات مل سکتی ہے.

فراخی رزق

رزق کی فراخی کے لئے ہر روز نماز عشاء کے بعد تین بار سورة رحمان پڑھے. اول و آخر گیارہ گیارہ مرتبہ درود پاک پڑھے. ہر روز عشاء کی نماز کے بعد یہ وظیفہ بلا ناغہ پڑھنے کا معمول بنالیا جائے تو رب تعالیٰ کے فضل و کرم سے کبھی رزق میں کمی واقع نہ ہوگی.

دوزخ کا پہلا حصہ اور فکرِ رسول صلی اللہ علیہ وسلم…

غربت و افلاس سے چھٹکارا

عربت، تنگدستی اور افلاس دور کرنے کے لئے ہر جمعہ کو نماز عشاء پڑھ کر مصلحے پر بیٹھے اور اول و آخر گیارہ بار درود پاک پڑھے. درمیان میں دس مرتبہ سورہ رحمن پڑھے.پھر رب تعالیٰ سے دعا مانگے اور کسی سے بات چیت نہ کرے. حق تعالیٰ نے چاہا تو چند ہی دنوں میں اس پر خدا کا بے انتہا انعام و اکرام ہوجائے گا.

 قرآن مجید

دوکان میں ترقی

دوکان میں ترقی کے لئے باوضو حالت میں سات مرتبہ سورہ رحمن شریف پڑھ کر اپنی دکان کے مال پر دم کریں. اللہ تعالیٰ نے چاہا تو دکان خوب چلے گی اور گاہک وافر مقدارمیں دکان میں آئیں گے.

قرض سے نجات

جس کسی پر بہت زیادہ قرض واجب الادا ہو اور وہ قرض ادا کرنے کی طاقت نہ رکھتا ہو تو اسے چاہیے کہ وہ ہر نماز کے بعد اول گیارہ مرتبہ درود پاک پڑھے، پھر 11 بار سورہ رحمان پڑھے. پڑھنے کے بعد پھر گیارہ مرتبہ درود پاک پڑھے. حق تعالیٰ نے چاہا تو غیب سے قرض کی ادائیگی کا سامان پیدا ہوجائے گا اور پریشانی جاتی رہے گی.

قرآن مجید کو روزانہ پڑھنا اپنی زندگی کا معمول بنا لیں. اللہ ہم سب پر اپنا کرم فرمائے. آمین

(Visited 397 times, 1 visits today)

Comments

comments

قرآن مجید,

اپنا تبصرہ بھیجیں