آپ کا دن کیسا گزرے گا؟ – (24th June 2020)

آپ کا دن کیسا گزرے گا؟

حمل
شکر ادا کریں ستارہ مشکل مقام سے نکل گیا ہے۔ اب صورت تیزی سے بدلے گی اور آپ کے مقاصد تیزی سے پورے ہونے لگے گیں، اولاد کے حوالے سے بھی آج بڑی اچھا دن ہے۔

ثور
کاروباری حضرات پریشان نہ ہوں۔ میرے اللہ نے چاہا تو آج آپ کو اپنے مقاصد میں بہتری ملنے کی امید ہے اور آج غیر متوقع ذریعے سے پیسہ بھی ہاتھ میں آنے کے امکانات روشن ہیں۔

جوزہ
توبہ توبہ اور سچی توبہ اس وقت اس کی اشد ضرورت ہے۔ آپ کے معاملات صرف اسی سے ٹھیک ہوں گے۔ رکاوٹ آپ نے کود دور کرنی ہے۔ طریقہ ہم نے آپ کو بتا دیا ہے، غور کریں۔

سرطان
آج کافی دنوں کے بعد جا کر صورت حال قدرے بدلی ہے اور ستارہ مشکل سے نکلنا شروع ہوا ہے۔ اس لئے صبر سے کام لیں امید ہے کہ اب حالات تیزی سے بدلنا شروع ہو جائیں گے

اسد
اولاد کے مستقبل کی فکر مت کریں جس اللہ پاک نے دی ہے وہی نگہبان ہے وہ ضرور ان شاءاللہ پردہ غیب سے ایسے سلسلہ بنا دے گا جو آپ نے لئے خوشیوں کا پیغام لائیں گے۔

سنبلہ
آپ کو اپنے مقصد میں کامیابی ملنے کی امید ہے۔ گھریلو ٹینشن کا بھی خاتمہ ہو گا اور راستے کی ایک رکاوٹ بھی دور ہو گی اور اس طرف سے سلسلہ بنے گا جو عقل میں بھی نہ ہوگا۔

میزان
بدلتے ہوئے حالات میں بہتری ملنے کے امکانات روشن ہو گئے ہیں۔ آپ فکر مند نہ ہوں اب آپ کے راستے جلد صاف ہو جائیں گے اور منزل بھی قریب نظر آنے لگی ہے۔

عقرب
صدقے کا عمل جاری رکھیں اور حقوق العباد کے حوالے سے اپنے معاملات بھی ٹھیک کریں آپ غصہ بھی بہت کرتے ہیں اس میں کسی اپنے سے لڑائی کے اندیشے کو نظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔

قوس
آپ نماز پر توجہ دیں اور اپنے روحانی معاملات کو جس قدر ممکن ہو ٹھیک کریں آپ اس وقت آپ کا سیدھا چلنا بے حد ضروری ہے توبہ کریں گے تو بند دروازے کھل جائیں گے۔

جدی
عطارد کے ساتھ آج شمس بھی زائچے میں داخل ہوگا جس سے آپ کو بے حد فائدہ ہوگا۔ خاص طور پر مالی معاملات بھی بہتر ہوں گے اور عزت وقار میں بے پناہ اضافہ بھی متوقع ہے۔

دلو
آج ایک اہم اور بحکم اللہ مددگار دن ہے۔ آپ کی مالی صورت حال بھی بہتر ہوگی اور روزگار کے اچھے مواقع بھی حاصل ہوں گے جو لوگ بیمار ہیں وہ بھی اب تیزی سے شفاءیاب ہونے کے قریب ہیں۔

حوت
دل کے معاملات کے حوالے سے آپ اب جلد اپنا قبلہ درست کر لیں۔ کیوں کسی بڑی مشکل میں پڑنا چاہتے ہیں۔ ابھی تو قسمت ساتھ دے رہی ہے۔ بعد میں بالکل تنہا رہ جانے کا امکان ہے۔

(Visited 215 times, 1 visits today)

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں