ابرار الحق نے کرونا وائرس کو شکست دے دی

نارووال: تحریک انصاف کے رہنما اور ہلال احمر کے چیئرمین و پاکستانی گلوکار ابرار الحق نے کرونا کو شکست دے دی۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ابرار الحق نے بتایا کہ ’الحمد اللہ میرا کرونا کا ٹیسٹ منفی آیا ہے، میرے قرنطینہ کے دن مکمل ہوگئے اور آج سے دفتر بھی شروع ہوگیا‘۔ انہوں نے دعاؤں میں یاد رکھنے پر تمام لوگوں کا شکریہ ادا کیا اور متاثرہ افراد کی جلد صحت یابی کے لیے دعا بھی کی۔

یاد رہے کہ 30 مئی کو ابرار الحق نے بتایا تھا کہ انہیں کرونا کی علامات ظاہر ہوئیں جس کے بعد گلوکار نے خود کو گھر میں قرنطینہ کرلیا تھا اور گھر سے ہی ہلال احمر کے امور انجام دے رہے تھے۔

ابرار الحق نے احتیاطاً کرونا کی تشخیص کا ٹیسٹ کروایا جس کی رپورٹ انہیں 31 مئی کو موصول ہوئی جس میں کرونا کی تصدیق ہوئی تھی۔

loading...

تحریک انصاف کے رہنما کا کہنا تھا کہ ’مجھے بخار اور خشک کھانسی کی شکایت تھی، جس کا میں نے ڈاکٹر کو بتایا تو انہوں نے ٹیسٹ کروانے کا مشورہ دیا تھا‘۔

کیا اداکارہ مہوش حیات سیاست میں آئیں گی….؟

یاد رہے کہ اس سے قبل کرونا سے متعدد سیاسی ، سماجی اور معروف شخصیات کرونا سے متاثر ہوچکی ہیں جن میں سے کچھ اراکین اسمبلی دوران علاج دم توڑ گئے۔

دوسری جانب نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کی جانب سے جاری اعلامیے میں بتایا گیا ہے کہ ملک بھر میں کرونا کے مریضوں کی تعداد اضافے کے بعد 1 لاکھ 86 ہزار کے قریب پہنچ گئی ہے۔

(Visited 10 times, 1 visits today)

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں