ہوشیار ہو جائیں یہ آپ کے ساتھ بھی ہو سکتا ہے

کان
Loading...

کیا آپ کیساتھ کبھی ایسا ہوا کہ آپ کو محسوس ہوا کہ کوئی چھوٹا کیڑا نکوڑا آپ کے کان ،ناک یا منہ میں گردش کر رہا ہے، جسکی وجہ سے آپ کو شدید کوفت یا تکلیف کا سامنا رہا ہو، آئیے ہم آپ کو بتا تے ہیں ایسا ہی ایک واقعہ جس کی وجہ سے آپ رات کو سوتے ہوئے بھی احتیاط برتیں گے۔

یہ ایک عجیب لمحہ محسوس ہوتا ہے جب ایک مکڑی عورت کے کان سے اس کے سوتے ہی اندر گھومنے کے بعد خاموشی سے رینگتی ہے۔خاتون کی شناخت لیکشمی ایل کے نام سے ہوئی ہے ، جو دوپہر کے وقت اپنے برانڈے پر سو گئی تھی لیکن جب وہ بیدار ہوئی تو اس کوسر میں دردمحسوس ہوا ، اس کے داہنے کان میں ہلکی سی تکلیف اور تناؤ تھا۔

’ ماسک نہیں پہننا تو قبریں کھودو ‘

اس نے رکاوٹ دور کرنے کے لئے اپنی انگلی کان میں گھمائی مگر کچھ نہ ہو سکا۔ ڈیلی میل کے مطابق ، اس خاتون نے اپنی بیٹی کو(مشعل) روشنی کے تحت اپنے کان کا جائزہ لینے کو بھی کہا لیکن بے سود۔جب تکلیف شدید درد میں بدل گئی تو اس کا شوہر اسے ہیبال کے کولمبیا ایشیاء اسپتال میں لے گیا۔معائنے میں اسپتال کے ڈاکٹرں نے کان کے اندر ایک زندہ مکڑی کو دیکھا اور حیران رہ گئے۔

Loading...

ڈاکٹروں نے لکشمی کے کان پر روشنی ڈالنے کے بعد اس کی مکڑی آہستہ آہستہ باہر نکال لیا۔کولمبیا اسپتال کے کنسلٹنٹ ای این ٹی ڈاکٹر سنتوش شیواسوامی کا کہنا تھا کہ : جب ایک زندہ کیڑا ایک انسانی کان میں داخل ہوتا ہے تو مریض کی پریشانی علاج کے طریقے کو برقرار رکھنا مشکل بنادیتی ہے۔

کسی کے کان نہر میں زندہ مکڑی کو دیکھنے میں بہت کم ہوتا ہے۔” مریضہ خاتون لیکشمی کا کہنا تھا کہ “میں گھبرا گئی تھی کیونکہ میں اپنے کان میں کسی مخلوق کی حرکت محسوس کر سکتی تھی۔ شدید درد کے بعد تیز دردوں سے میرا دم گھٹنے لگا تھا ۔ میں کچھ سوچ بھی نہیں سکتی کہ جب ڈاکٹروں نے میرے کان میں مکڑی کی موجودگی کی تصدیق کی تو میں کتنا ڈر گئی تھی۔

تمام لوگوں سے التماس ہے کہ آپ بھی ایسی کٹھن صورتحال میں مبتلا ہو سکتے ہیں اگر آپ نے احتیاط نہ برتی، سب سے بڑی اھتیاط یہی کہ آپ جب بھی کپڑے بدلیں یا بستر بچھائیں تو انہیں ضرور جھاڑ لیں۔

(Visited 1,779 times, 1 visits today)
Loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں