پاکستان میں آئندہ 5 جی موبائلز ۔۔۔!

5 جی
Loading...

5 جی موبائل مواصلاتی ٹیکنالوجی کی پانچویں نسل ہے جو حال ہی میں اس عالمی گاؤں میں ٹیک سیکھنے کے جنونیوں کے نئے دور کی تکمیل کے لئے متعارف کرایا گیا ہے جس کے لئے سیکنڈ میں تیز رفتار اقدامات کرنے کی ضرورت ہے۔

5 جی ٹیلیفون آپ کو اعلی مقصد کی ویڈیو کالنگ ، اعلی معیار کی ایچ ڈی کی رفتار ، تیز تر منتقلی اور ڈاؤن لوڈ کی تعریف کرنے کی سہولت فراہم کریں گے۔ ہر سیکنڈ جی بی پی ایس کے لئے کچھ گیگا بائٹ رکھنا مضبوط ہے. عام توقع 5G ردعمل کا وقت یہ کہنے کے لئے کہ یہ ایک ملی سیکنڈ ہے ، 4G کے 30 ملی سیکنڈ کے برعکس ، 3G کے 100 ملی سیکنڈ۔ اس طرح ، 5G نے موبائل کو فعال کیا کہ آپ کی سکرین پر فیس بک کی ایپلی کیشن کو صرف چند سیکنڈ میں کھول سکیں! واہ ، کیا یہ حیرت انگیز حیرت انگیز نہیں ہے ؟

5G موبائل فون آن لائن

موجودہ دنیا انٹرنیٹ کے استعمال کے بغیر کسی وجود کے ساتھ چلتے ہوئے تصور کرنا عملی طور پر مشکل ہے۔ ایسی بے شمار آن لائن ای کامرس سائٹوں اور ایپلی کیشنز کے نقطہ نظر سے ، گھر میں بیٹھ کر بلا شبہ کوئی بھی کچھ کلکس کے ذریعہ کوئی بھی چیز خرید سکتا ہے۔

مزید برآں ، 5G موبائل بھی اسی طرح آن لائن اسٹورز کے ذریعے قابل رسائی ہیں۔ وہ آپ کو ان موبائلوں کی تفصیلات چیک کرنے کی اجازت دیتے ہیں جنہیں ویب سائٹ پر فوری طور پر قابل رسائی بنایا گیا ہے ، اور خریداری کی ایک موثر حکمت عملی آن لائن خرید کو آسان بناتی ہے. ادائیگی کے متعدد اختیارات درج ہیں ، آپ اپنے اخراجات کے منصوبے میں سے کسی ایک کا انتخاب کرسکتے ہیں ، درخواست کرسکتے ہیں ، اور لمحوں میں اس کو آپ کی جگہ محفوظ طریقے سے پہنچایا جائے گا۔

Prices of mobile phones برانڈ کے ساتھ مختلف ہوتی ہیں کیونکہ بہت سارے درمیانے فاصلے پر ہیں لیکن سیمسنگ ، ایپل 5 جی موبائل انتہائی قیمت کی حد میں ہیں۔ آن لائن سائٹیں اور ایپس صرف کچھ نلکوں کے ساتھ گھر بیٹھے 5G موبائل حاصل کرنا آسان بناتی ہیں۔

پاکستان میں 5 جی کا مستقبل

5 جی ایک دھماکہ خیز مواد سے نئی ، اعلی پر طلب کی ایک ٹیکنالوجی ہے ، لیکن اس میں جو پیچیدگیاں ہیں اس سے پاکستان میں اس کا مستقبل بہت دور ہے۔

اس نئی ٹیکنالوجی سے زبردست وعدوں کے باوجود ، یہاں تک کہ امریکہ کے پاس صرف 25 شہروں میں 5 جی کوریج ہے ، اور چین کے پاس صرف 50 شہر ہیں۔ دنیا کے لئے ابھی بہت سفر کرنا ہے اور ان خطوط پر ، پاکستان کے لئے بہت لمبا راستہ۔

5 جی اسپیکٹرم لائسنس کمیٹی

وزارت انفارمیشن ٹیکنالوجی اینڈ کمیونیکیشن نے ایک کمیٹی تشکیل دی جس میں پاکستان میں چاروں بڑے ٹیلی کام آپریٹرز جیسے جاز ، زونگ ، ٹیلی نار ، اور یوفون کے ممبران شامل ہیں جس میں کسی ملک میں 5 جی اسپیکٹرم لائسنسوں کی نیلامی کی جاسکتی ہے۔ اس طرح ، پاکستان میں بھی 5 جی کی دستیابی جلد عام ہوجائے گی۔

کرونا کے باعث 8 کروڑ مزدوروں کی جگہ روبوٹ لیں گے …!

جتنی تیز رفتار ، اتنی ہی دلچسپی ہم ، مجموعی طور پر ، سمجھتے ہیں کہ زونگ کے ذریعہ اپنے پہلے کاروبار کی ابتدائی آزمائش کے بعد سے پاکستان میں 5G رجحان تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ 5 جی بدعت غور و فکر کا انتخاب کر رہی ہے کیونکہ اس نے تیز رفتار اور کم دیر سے چلنے کا عہد کیا ہے۔

ٹیلی مواصلات کمپنیوں اور اہم مشہور برانڈز نے ٹاپ 5 جی موبائل بھیجنے کا عزم کیا ہے۔ انہوں نے یہ اعلامیہ دیا ہے کہ اب وہ پاکستان میں افراد کو تقویت بخش رہے ہیں کیونکہ اس سے مکینیکل کے مختلف شعبوں میں ترقیاتی بہتری آئے گی اور پاکستان کے موقف کو بہتر بنایا جائے گا۔ کیا یہ حیرت زدہ نہیں ہے؟

سیمسنگ ، اوپو ، ہواوے ، LG ، Vivo ، اور بہت سے دوسرے اپنے 5G قابل خدمت سمارٹ فونز لانچ کر رہے ہیں۔ پاکستان میں آنے والے / غیر مطبوعہ 5 جی موبائل فونز میں سے کچھ یہ ہیں

ژیومی ایم آئی 10 پرو

ژیومی ایم آئی 10 پرو 5 جی موبائل ایک آنے والا 5G قابل اسمارٹ فون ہے جو اسنیپ ڈریگن 865 چپ سیٹ ، حیرت انگیز سپر فاسٹ چارجنگ کی صلاحیت ، تیز کارکردگی ، سپر ہموار 90 ہز ہرٹج کے ساتھ بھری ہوئی ہے ، اور 6.7 انچ AMOLED منحنی خطے والی اسکرین سے بھی بھری ہے۔

مذکورہ بالا کے علاوہ ، ژیومی ایم آئی 10 پرو میں 4،500 ایم اے ایچ ، 108 میگا پکسل کا حیرت انگیز کیمرہ ، حیرت انگیز زوم قابلیت ، ریورس وائرلیس چارجنگ اور حیرت انگیز طور پر تیز رفتار آپریشن بھی شامل ہیں۔ اگر یہ یقینی طور پر تمام اسمارٹ فون سے محبت کرنے والوں کے لئے ایک ٹریٹ ثابت ہو تو یہ اینڈروئیڈ 10 5 جی قابل موبائل ہے۔

loading...

وایو X51 پرو

Vivo X51 Pro بہت سے آنے والے 5G موبائل فونز میں سے ایک ہے جو مارچ 2021 میں پاکستان میں لانچ کرنے کا وعدہ کرتا ہے۔ Vivo X51 Pro Android 11 ، 6.56

 5 جی
Photo: File

انچ اوپری AMOLED FHD ڈسپلے ، 8GB ریم ، 256GB ROM ، 32MP حیرت انگیز سیلفی کیمرہ ، مختلف سینسر ، nonremovable بیٹری اور Qualcomm SDM765 اسنیپ ڈریگن کے ساتھ بہت سی حیرت انگیز خصوصیات کے ساتھ مخصوص ہے۔

ہواوے میٹ 40 پرو

ہواوے میٹ 40 پرو ابھی ایک اور 5 جی قابل موبائل ہے جو نومبر 2020 میں پاکستان میں متعارف کرایا جائے گا۔ کہا جاتا ہے کہ اس ہلکا پھلکا ، چیکنا موبائل میں 512GB ROM ، ہائبرڈ ڈوئل سم ، کیرن 9000 5G یا 5nm کا چپ سیٹ ہے ،

5 جی
Photo: File

یہ اینڈروئیڈ 10 حیرت انگیز طور پر ناقابل یقین 6.76 انچ OLED ڈسپلے ، مالی G78 GPU ، نان مرویبل بیٹری ، فاسٹ وائرلیس چارجنگ ، 3 ڈی سیلفی رکھتا ہے آنے والے ، انتہائی تیز رفتار اور موثر طریقے سے موثر کواڈ کور پروسیسر۔

ایپل آئی فون ایس ای 2 پلس

کہا جاتا ہے کہ ایپل آئی فون ایس ای 2 پلس اپریل 2021 میں اپنے حیرت انگیز 5 جی سپر فاسٹ اسپیڈ آپریشنز کے ساتھ لانچ کیا گیا۔ ایپل کی یہ 113 ایجادات حیرت انگیز حیرت انگیز خصوصیات سے لوگوں کو خوف میں مبتلا کردیں گی۔

5 جی
Photo: File

ایپل آئی فون ایس ای 2 پلس 5.3 انچ کی سپر ریٹنا اولیڈ کیپسیٹو ٹچ اسکرین کے ساتھ 16 ایم ہیوز ، ایپل اے 13 بائونک چپ سیٹ ، 12 ایم پی وسیع رئیر کیمرا کے ساتھ 7 ایم پی سیلفی کیمرا بھی ہے۔ اس میں بھی iOS 13 ہارڈویئر ہے جس میں 4 جی بی ریم ہے جس میں 64 جی بی / 128 جی بی / 256 جی بی انٹرنل اسٹوریج اور لی-لون نان مروئبل بیٹری ہے۔

Realme Q3i

پھر بھی اگست 2021 میں لانچ کرنے کا وعدہ کیا گیا ایک اور 5 جی قابل موبائل فون ریئل کیو 3 ای ہے۔ یہ یقینی طور پر حیرت زدہ موسم سے مہربند بندرگاہوں ، حیرت انگیز رنگوں ، آئی پی ایس ایل سی ڈی کیپسیٹیو ٹچ اسکرین ، 6.3 انچ کارننگ گورللا گلاس 3+ ڈسپلے اسکرین ، میڈیا ٹیک ڈائمینسٹی 720 5 جی 7 این ایم چپ سیٹ ، 6 جی بی ریم ، اور 128 جی بی روم کی مدد سے لوگوں کو خوفزدہ کردے گا۔

آنر ایکس 21

آنر ایکس 21 مارچ 2021 میں ریلیز ہونے والی امداد ہے۔ آنر ایک حیرت انگیز 5 جی قابل موبائل فون کو اینڈروئیڈ 11 ، 6.67 انچ کی حیرت انگیز آئی پی ایس ایف ایچ ڈی ڈسپلے ، کیرن 820 5 جی چپ سیٹ کے ساتھ لانچ کرنے کے لئے ایک امداد ہے۔ مزید یہ کہ اس میں ٹرپل ریئر اور 16 ایم پی پاپ اپ سیلفی کیمرا ہے۔

 5 جی
Photo: File

مالی G57 جی پی یو ، 6 جی بی ریم ، 64/128 جی بی روم ، فاسٹ چارجنگ ، عدم دستیابی 5000 ایم اے ایچ کی بیٹری ، اور حیرت انگیز طور پر تیز رفتار کی وجہ سے آنر ایکس 21 پہلے ہی مانگ پر ہے۔

  S20 ، S20 پلس ، S20 الٹرا

سیمسنگ کے پرچم بردار اسمارٹ فونز ہر ایک کے پسندیدہ اور ابھی تک پاکستان میں لانچ کیے جانے والے ہیں۔ سیمسنگ کے ایس 20 گیلکسی ڈیوائسز میں 5G موجود ہیں۔

 5 جی
Photo: File

ان میں سب کے ساتھ حیرت انگیز 120 ہرٹج AMOLED ڈسپلے ، واٹر پر مزاحم ڈیزائن ، اور ریورس وائرلیس چارجنگ ان سبھی اسمارٹ فون کے جنونیوں کے لئے ایک علاج بناتا ہے۔

(Visited 111 times, 1 visits today)
Loading...
Advertisements

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں