May 9, 2021

آج کل

Daily Aajkal News site

فریج سے پہلے لوگ کھانا کیسے تازہ رکھتے تھے؟

کیا آپ آج کی جدید ترین سہولیات سے پہلے زندگی کا تصور کرسکتے ہیں؟ آپ جن بڑوں کو جانتے ہوں جنہیں اسمارٹ فونز سے پہلے کی زندگی یاد ہو۔ آئیے ہم فریج سے پہلے دنیا کی تصویر بنانے کی کوشش کرتے ہیں۔

یہ بہت مشکل ہے کہ آج کل کے بچے اسکول سے آنے کے بعد فریج سے ٹھنڈا پانی یا کھانا لینے کے عادی نہ ہوں۔ وہ کھانے کے بعد بچا ہوا کھانا ذخیرہ بھی کر لیتے ہیں۔ جی ہاں ، آج کی زندگی ریفریجریٹرز کے بغیر بالکل مختلف ہے۔ ان مشینوں کے آس پاس رہنے سے پہلے لوگوں نے اپنا کھانا کیسے تازہ رکھا؟

دوپہر کے کھانے کے بعد انسان سست کیوں ہوتا ہے۔۔۔۔؟

پہلا برقی ریفریجریٹر 1913 میں بنایا گیا تھا۔ اس سے قبل لوگوں کو اپنا کھانا ذخیرہ کرنے کے دوسرے طریقے
بھی مل گئے تھے۔ سرد علاقوں میں ، قدیم لوگ اپنا کھانا منجمد کر لیتے تھے یا وہ اسے برف میں محفوظ کرسکتے تھے۔ گرم مقامات کو دھوپ کی روشنی میں کھانا خشک کر لیا کرتے تھے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ ان ابتدائی طریقوں سے لوگوں کو آبادکاری اور کمیونٹیز تشکیل دینے کا آپشن ملا

فارس میں کھانے کا ذخیرہ کرنے کا ایک جدید طریقہ 400 قبل مسیح شروع ہوا۔ وہاں کے لوگوں نے یخچل نامی ڈھانچے میں کھانا ذخیرہ کیا۔ یہ گرمی کے سب سے زیادہ مہینوں کے دوران برف کو منجمد رکھنے کے لئے مٹی کی اینٹوں سے بنی ہوئی عمارات تھیں۔ وہ ڈھانچے ، جن میں سے بہت سارے آج بھی موجود ہیں وہ چھ فٹ کی موٹی دیواروں سے بنتے تھے۔

بعد میں ، یخچال کے خیال پر تعمیر شدہ عمارتیں جن کو آئس ہاؤسز یا برف کے گڑھے کہا جانے لگا۔ زمین کی ایک بڑی عمارت نے گڑھے کو ڈھانپ لیا۔ 1800 کی دہائی تک برف کے گھر بہت عام تھے۔ یہ بھی تب ہی ممکن ہوا جب برف کی ترسیل عام ہوگئی۔

19 ویں صدی کے آخر میں ، بہت سے لوگوں نے لکڑی سے بنے آئس بکس میں اپنا کھانا تازہ رکھنا شروع کیا۔ آئس باکسز کے ٹن یا زنک کے ساتھ کھڑے کئے جاتے تھے۔ اس کے ساتھ ساتھ آئس کی ترسیل کے کاروبار میں اضافہ ہوا کیونکہ زیادہ گھروں کو خوراک کے تحفظ کے لئے برف کی ضرورت ہوتی ہے۔

1931 کی دہائی تک بہت سے لوگ کھانا تازہ رکھنے کے لئے برقی ریفریجریٹرز کا استعمال کر رہے تھے۔ ٹکنالوجی میں اضافے کی وجہ سے ان مشینوں کو مزید ترقی یافتہ ہونا پڑا ہے۔ آج بہت سارے ریفریجریٹرز میں واٹر فلٹرز اور آئس میکرز بھی موجود ہیں۔ کچھ لوگ یہاں تک کہ اسمارٹ ریفریجریٹرز کا بھی انتخاب کرتے ہیں جو کھانے کی منصوبہ بندی اور گروسری شاپ میں اشیاء کو محفوظ کرنے میں مدد کرتے ہیں۔
!