April 12, 2021

آج کل

Daily Aajkal News site

چاند ہمارے جسم پر کن طریقوں سے اثر انداز ہوتا ہے

چاند کی ٹھنڈی روشنی سب کو ہی پسند ہے۔اسی لئے چاند ہماری صحت ، مزاج اور طرز عمل پر اثر انداز ہوتا ہے۔ یہاں ہم آپ کو بتائیں گے کہ چاند ہمارے جسم پر کس طرح اثر انداز ہوتا ہے۔

بڑے ہوں یا بچے، نیند تو سب کو پیاری ہوتی ہے۔جب انسان نیند کی آغوش میں جاتا ہے تو چاہتا ہے کہ اس کی نیند خراب نہ ہو۔ سائنسی جریدے حیاتیاتیات میں شائع ہوا ہے جس کے مطابق چاند حقیقت میں ہماری نیند کو متاثر کرسکتا ہے۔ پورے چاند تک چار دن کے دوران آپ کی نیند میں خلل پڑتا ہے۔تحقیق کیمطابق 5800 بچوں کے مطالعے سے معلوم ہوا ہے کہ پورے چاند کے دوران بچے پانچ منٹ کم سوتے تھے۔
نیند میں پڑنے والا خلل محض پورے چاند کے دوران روشنی زیادہ ہونے کی وجہ سے ہوتا ہے۔

پورے چاند کے دوران خون کی گردش میں بھی اضافہ ہوتا ہے ، جو جگر اور گردے سمیت اعضاء کو صاف کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اگرچہ اس کی حمایت کے لئے کسی قسم کا سائنسی مطالعہ نہیں ہے۔

نفسیاتی رپورٹ میں شائع ہونے والی ایک تحقیق کے مطابق پرتشدد شیزوفرینک اور قمری مراحل کے مابین ایک کمزور باہمی تعلقات موجود ہیں۔ پورے چاند کے دوران شیزوفرینیا میں مبتلا افراد میں پرتشدد واقعات میں 1.8 فیصد اضافہ ہو جاتا ہے۔

اس کی علاوہ شرح پیدائش پر بھی چاند کا اثر ہوتا ہے، سپر مون کے دوران ہی ڈاکٹروں نے زیادہ تعداد میں پیدائشیں ریکارڈ کیں ہیں۔

خواتین میں ماہواری کے تسلسل پر بھی چاند کا اثر ہوتا ہے۔2011 کے ایک مطالعہ میں بتایا گیا کہ 826 خواتین میں سے تقریبا 30٪ خواتین کی مڈت پورے چاند کے دوران پوری ہوتی تھی۔

جن افراد کی دل کی سرجری ہونے والی ہے ان کے لئے اچھی خبر یہ ہے کہ
2013 کے ایک مطالعے کے مطابق ، جب مکمل چاند ہوتا تھا تو ہنگامی دل کی سرجری کروانے والوں میں موت کی شرح اس لئے کم ہوتی ہے کیونکہ ان کا آپریشن شام کو ہوتا ہے۔ ایسے لوگوں کی جلد صحت یابی بھی متوقع ہوتی ہے۔

%d bloggers like this: