آج کل

صحت مند طرز زندگی گزارنے کے اہم طریقے

کوویڈ 19 کی وبائی بیماری نے ہماری زندگی کے مختلف پہلوؤں کو اور بہت سے لوگوں کی جسمانی صحت اور ذہنی تندرستی کو متاثر کیا ہے۔ اس تحریر میں غزائیت کے لحاظ سے آپ کی مدد کرنے کے لئے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ کون سی احتیاطی تدابیر اپنا کر آپ ایک صحت مند زنگی گزار سکتے ہیں۔

سب سے پہلے تو آپ اپنے دن کا آغاز پھلوں اور خشک میوہ جات سے کریں۔دن بھر متحرک رہنے کے لئے یہ ضروری ہے کہ اپنے دن کی شروعات پھل یا بھیگی ہوئی بادام یا بھگوئے ہوئے کشمش کے ساتھ اور ٹھوڑی سے زعفران ضرور کھائیں۔

آپ کبھی بھی وزن کم کرنے کا ہدف نہ طے کریں ‘زندگی میں سب سے بیکار چیزوں میں سے ایک وزن کم کرنے کا مقصد طے کرنا ہے۔ لہذا اگر ہم صحتمند اور خوبصورت بننا چاہتے ہیں تو یہ سمجھنا ضروری ہے کہ اچھی صحت کا جسمانی وزن سے کوئی تعلق نہیں ہے ، بلکہ کسی کو صحت مند عادات جیسے ورزش ، اچھی نیند اور صحیح کھانے کا پابند ہونا چاہئے، یہ ضروری ہے۔

ہمیشہ مقامی کھانے کا انتخاب کریں ، جو آپ کے قریب دستیاب ہو۔ کم از کم فاصلے پر اور ایسے کھانے کا انتخاب کریں جو ماحولیاتی اور معاشی ہو۔ موسمی کھانا کھانے پر زور دیں۔ مثال کے طور پر موسم گرما کے دوران پانی دار پھل کھائیں جیسے کہ تربوز وغیرہ۔

ہمارے ہاں اکثر یہ کہا سنا جاتا ہے کہ “گھی مجھے موٹا کردے گا” ہالانکہ یہ غلط ہے۔ دوپہر کے کھانے ، رات کے کھانے اور ناشتہ سمیت ہر کھانے میں ایک چائے کا چمچ گھی جسم میں وٹامن ڈی ، اے ، ای ، کے جیسے چربی گھلنشیل وٹامن فراہم کرنے میں معاون ہوتا ہے۔

یہ ایک برا مسئلہ ہے کہ خاص طور پر وبائی امراض کے دوران ہم سب کو دھیان رکھنے کی ضرورت ہے کہ کھانا کھاتے ہوئے موبائل فون یا کوئی اور گیجٹ دور رکھیں۔

کھانے کی طرح ورزش بھی ضروری ہے۔ اگر آپ کا جسم ہے تو آپ کو ورزش کرنا ہوگی۔” ورزش کے چار ستون ہیں: طاقت ، صلاحیت ، استحکام اور کھینچنے والی طاقت۔دن میں کم از کم 30 منٹ ضرور ورزش کریں۔کوئی بھی دوا ورزش کی طرح طاقتور نہیں ہے

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *