May 9, 2021

آج کل

Daily Aajkal News site

آپ اپنی صحت کو کیسے بحال رکھ سکتے ہیں؟ جانئیے

جو روزمرہ کی زندگی میں ہم استعمال کرتے ہیں اس نے ہمیں اور اس دنیا کو تبدیل کر کے رکھ دیا ہے۔ مویشیوں کو پالنے کے لئے اور فصلوں کو اگانے تک میں قدرتی وسائل کا استعمال اتنا کم ہو چکا ہے کہ نہ ہونے کے برابر ہے۔اس امر کا ہماری آبی مخلوق پر بھی گہرا اثر کیا ہے اور ہمارا سمندر بنجر ہوتا جارہا ہے۔ خوراک کی پیداوار کا آب و ہوا کی تبدیلی کیساتھ گہرا تعلق ہے۔آئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کچھ ایسے کھانے جنہیں کھانے سے آپ اپنی صحت کو بحال رکھ سکتے ہیں۔

کیا ویکسین کے بعد بھی کرونا کا حملہ ہوسکتا ہے…؟

یہ بات بالکل واضح ہے کہ ہمیں پودوں پر مبنی کھانوں کو ترجیح دے کر اور اپنے جانوروں کی مصنوعات کی مقدار کو کم کرکے اپنی غذا کو متوازن کرنے کی ضرورت ہے۔ شیف ڈیوڈ ایڈورڈ راج ، ایک پاک جدت پسند نے کچھ ایسے اختیارات فراہم کیے ہیں جو صحت مند ، سوادج اور پائیدار کھانے کی عادتوں کی طرف دیکھ سکتے ہیں۔

جڑ والی سبزیاں ، جو کہ کاربوہائیڈریٹ کے بھرپور ہوتی ہیں۔ ان میں وٹامن اور معدنیات کی ایک قسم ہوتی ہے جو کہ صحت کیلئے بہت مفید ہوتی ہے۔ یہ دوسری سبزیوں کے مقابلے میں نسبتا طویل عرصہ تک تازہ رہتی ہیں۔ ان سبزیوں میں گاجر، مولی اور شلجم شامل ہیں ۔

دوسرے نمبر پر گری دار میوے اور بیجوں کو کھانے میں بہت کم پاور ہاؤس سمجھا جاتا ہے حلانکہ ایسا بالکل نہیں ہے۔ ان میں پروٹین ، وٹامن ای اور چربی کے اچھے مواد موجود ہوتے ہیں ، جو مطلوبہ ذائقہ کیساتھ ساتھ بناوٹ کے لحاظ سے بھی خوبصورت دیکھتی ہیں جن کی کوئی مثال نہیں ہے۔

ایک ریسرچ سے پتا چلتا ہے کہ مشروم کی دو ہزار سے زیادہ خوردنی قسمیں ہیں۔ ان کے ذائقہ اور غذائیت سے بھرپور لطف اندوز ہونے کیلئے صدیوں سے کاشت کی جا رہی ہے۔ وہ وٹامن بی اور ڈی کے ساتھ ساتھ پروٹین اور فائبر سے بھی مالا مال ہیں۔ ان کی ساخت اور عمومی ذائقہ انہیں مزیدار اور گوشت کا ایک مناسب متبادل بناتا ہے۔

وہ سبزیوں کی سب سے زیادہ ورسٹائل اور غذائیت سے بھرپور ہیں۔ جو بیلوں پر لگتی اور اگائی جاتیں ہیں مثال کے طور پر کدو وغیرہ ۔۔۔ ان میں غذائی ریشہ ، بہت سے وٹامنز اور معدنیات ہوتے ہیں ، کیلوری کی مقدار کم ہوتی ہے ، اور وہ صحت کے مختلف فوائد سے وابستہ ہیں۔ عام طور پر پتے دار سبزیاں تیزی سے بڑھتی ہیں اور ، پکائی یا کچی بھی کھائی جا سکتی ہے۔ ایسی سبزیوں کو موورنگا کو سپر فوڈ بھی کہا جاتا ہے۔

وہ سبزیاں ہیں جو فطرت میں میٹھی ہوتی ہیں اور ان میں دوسری سبزیوں کی نسبت کاربوہائیڈریٹ اور پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ مثال کے طور پر ٹماٹر ، بینگن ، کالی مرچ شامل ہیں۔ عام طور پر گرم موسم میں اگائے جانے والے سبزیوں میں وٹامن سی اور فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔

اناج کو کھانے کا سب سے اہم ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔ چاول ، مکئی اور گندم اور جوار کاربوہائیڈریٹ کے متنوع ذرائع ہیں۔ ان میں سے بہت سے آسانی سے دستیاب ہیں جبکہ دوسروں کو متوازن غذا کی منصوبہ بندی کے ساتھ کھانے کے نظام میں واپس لانے کی ضرورت ہے۔ غذائی اجزاء اور زرعی اجناس کو بہتر بنانے کیلئے عام فصلوں کی مختلف اقسام کو اگانا اور فراہمی کو محتاط اور مستقل طور پر بڑھانا ضروری ہے۔