May 18, 2021

آج کل

Daily Aajkal News site

زمین پر سب سے زیادہ ناقابل تسخیر اور کم وبیش دیکھی گئی جگہیں

زمین ایک وسیع و عریض سیارہ ہے، اس کی لمبائی کی کھوج لگنے کے باوجود اب بھی دنیا کے کچھ حصے ایسے

ہیں جو کہ انسانی آنکھ کیلئے اجنبی ہونے سے کم نہیں ہے۔

ٹیکنالوجی کی ترقی اور انسانی دماغ کو دیکھتے ہوئے ہم یقینی طور پر کہہ سکتے ہیں کہ ہم سمندروں کی گہرائی میں بہت گہرا نکل چکے ہیں اور اونچے پہاڑوں کی اونچائی پر بھی چڑھ چکے ہیں۔ لیکن اب بھی زمین کا ایک بہت بڑا حصہ ایسا ہے جسے دریافت نہیں کیا جا سکا۔

صحارا (افریقہ)

صحارا شمالی افریقہ میں پھیلا ہوا ہے یہ دنیا کا سب سے بڑا اور گرم صحرا ہے۔یہاں بیشتر شہر ریت کے اندر ہی آباد ہیں لیکن ان سے بھی آگے ایک بہت بڑا غیر تلاش شدہ علاقہ موجود ہے۔ خوبصورت دریافت شدہ خطہ بنیادی طور پر کچھ نایاب جانوروں جیسا کہ ایڈیکس ، فینیک لومڑی ، سانپ اور چھپکلی کا گھر ہے۔

شمال مغربی گزرگاہ ، آرکٹک کینیڈا

اس علاقے کو دنیا میں گھومنے پھرنے کے لئے ایک مشکل ترین جگہ سمجھا جاتا ہے۔ قطب شمالی کے درمیان اور امریکی براعظم اور کینیڈا سب اس کے اوپر پھیلے ہوئے ہیں، اس راستے کا پہلا نام مشہور ایکسپلورر روالڈ امنڈسن نے رکھا تھا۔یہاں کے حالات انتہائی سخت ہیں اور برف کی وجہ سے یہ اتنا خطرناک ہے کہ پانی میں تیرتا رہتا ہے۔

جزیرہ جنوبی جارجیا

بحر اوقیانوس میں قائم جنوبی امریکہ کے اس جزیرے پر صرف کشتی کے ذریعے ہی پہنچا جاسکتا ہے۔ بہت کم تعداد میں انسانوں نے اس جگہ کا دورہ کیا ہے ، اس جزیرے پر زیادہ تر لاکھوں کی تعداد میں پینگوئن آباد ہیں۔ اس کے علاوہ اس جزیرے پر کروڑوں سمندری پرندے اور ان کی نسلیں آباد ہیں۔

سخا ، روس

یہ روس کا سب سے دوردراز کا علاقہ ہے،اس کی دور اندیشی کو دیکھتے ہوئے ، روس میں سخا ایک اچھوتا قدرتی خزانہ ہے۔ اس جگہ پر شیشے کی جھیلیں اور خوبصورت گلیشیرز پائے جاتے ہیں۔سردیوں میں یہ خطہ شاندار دکھائی دیتا ہے۔ جنوری کے مہینے میں یہاں کا درجہ حرارت کم ہوکر منفی 46 ڈگری سینٹی گریڈ تک آ جاتا ہے۔ سخا میں رہنے والے لوگوں کا ذریعہ معاش شکار اور ماہی گیری ہے۔

اینیڈی مرتفع ، چاڈ

اس علاقے کو صحرا کا نخلستان کہا جاتا ہے، اس مرتفع کو دیکھا جائے تو یہ فطرت کے خزانے سے  کم نہیں ہے۔ یہ سطح مرتفع سیاحوں کی حد سے دور ہے ، لیکن لیبیا اور سوڈان کی قربت کی وجہ سے چند مقامی لوگوں کو یہاں جانے کی اجازت ہے۔