آج کل

لندن میں دنیا کا پہلا شفاف سوئمنگ پول کیسا دکھتا ہے؟جانئیے۔۔۔

لندن کو ابھی تک دنیا کا پہلا شفاف سوئمنگ پول ملا ہے۔ اس تالاب کے بارے میں دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ دو عمارتوں کے درمیان معطل ہے ، جس سے کسی کو یہ محسوس ہوتا ہے کہ وہ ہوا میں تیراکی کر رہے ہیں۔

اس شاہکار کو اسکائی پول کا نام دیا گیا ہے ، جو 82 فٹ لمبا ہے اور اسے گلی سے 115 فٹ کی اونچائی پر بنایا گیا ہے۔ یہ پول دو عمارتوں کی دسویں منزل کے درمیان منسلک ہے ، جو جنوب مغربی لندن کے نائن ایلمس میں ہے ، جو امریکی سفارت خانے کے ساتھ ہے۔ اس تالاب کی ایک اور دلچسپ بات یہ ہے کہ تیرتا ہوا پول ہاؤس آف پارلیمنٹ اور لندن آئی کے خوبصورت نظارے بھی پیش کرتا ہے۔

یہ سوئمنگ پول 50 ٹن پانی رکھ سکتا ہے اور اس میں چھت بار اور سپا کی سہولیات شامل ہیں۔یہ سوئمنگ پول اس تصوت میں بنایا گیا کہ اس تالاب میں نہاتے ہوئے تیراکیوں کو پرواز کا احساس دلائے گا۔

اسکائی پول کا حال ہی میں افتتاح کیا گیا ہے اور اب تک پول تک رسائی مکینوں اور ان کے مہمانوں کے ٹاورز تک ہی محدود ہے۔

ایمبیسی گارڈن کی ویب سائٹ کے مطابق یہ پتہ چلتا ہے کہ اس تالاب کا تصور 2013 میں پیش کیا گیا تھا۔ اس میں مزید بتایا گیا کہ جیسے ہی اس عمل کے بارے میں سوچا گیا اس تالاب کو کسی حد تک شفاف ہونے کی ضرورت ہے تاکہ تیراکیوں کو زمین کو دیکھنے کی اجازت دی جاسکے، سلسلہ وار تکنیکی بحث و مباحثے اور ڈرائنگ کے بعد پول کے طول و عرض کا فیصلہ کیا گیا۔

اس منصوبے کو اس وقت بنانے کی اجازت دی گئی جب ایمبیسی گارڈن نے ڈیزائن تیار کرنے کے لئے فن تعمیراتی کمپنیوں ہال کری اور اروپ ایسوسی ایٹس کے ساتھ رابطہ کیا۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *