سال2021 میں پاکستان کی 5 سستی ترین گاڑیاں

سال2021 میں پاکستان کی 5 سستی ترین گاڑیاں

پاکستان میں گاڑی کا ہونا نہ صرف ایک خیالی تصور ہے بلکہ ایک ضرورت بھی ہے ، موجودہ سالوں میں پاکستان میں گاڑیوں کی مقدار میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے ، جو کہ خریداروں کے لیے ایک سخت مالیاتی منصوبہ بندی کے لیےمشکل ہے۔ پاکستان میں گاڑی کامہذب اور مستقل رہنا بہت مشکل ہے کیونکہ یہاں مختلف سڑکیں لامحدود اور آزمائش کا شکار ہوتی ہیں۔یہاں ہمیں یہ بھی دیکھنے کو ملا ہے کہ اگر گاڑی کی کم دیکھ بھال کی جائے پھر ہی پیسے کی بچت ہوگی۔

سال 2021 پاکستان میں گاڑیوں کی منڈی کے لیے ایک سنسنی خیز سال ہے ، مثال کے طور پر ملک میں نئی گاڑیاں چلائی گئیں۔ جدید کاروں میں ٹویوٹا یارس ، پرنس پرل ، ہنڈائی ٹکسن ، اور ایم جی ایچ ایس شامل ہیں۔ آئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ایسی کون سی کاریں ہیں جو آپ ایک محدود بجٹ میں خرید سکتے ہیں ۔

سوزوکی مہران

پاکستان میں سوزوکی مہران ایریا یونٹ کے معیار کے مطابق دنیا بھر میں اپنے معیارقائم رکھا ہوا ہے۔ جیسا کہ ہم سب سمجھتے ہیں کہ سوزوکی معیاری کاریں بناتی ہے اور ایشیائی ملک میں اپنی کاروں کی فروخت کی بنیادی وجہ بھی ہے۔

سستی
Photo: File

ہر سال کی طرح سوزوکی نے اپنے صارفین کو حیران کرنے کے لیے سال 2021 میں بھی اپنی گاڑیوں کے نئے ماڈل لانچ کیے ہیں۔ اس طرح ہم ان دنوں ایریا یونٹس کو دیکھتے ہیں جو کہ پاکستان میں سوزوکی کی جانب سے لانچ کی جانے والی کاروں کے حالیہ ماڈلز کے حالیہ اخراجات بانٹتے ہیں۔ سوزوکی مہران معمولی مرمت کے معاوضوں کے علاوہ معمولی 800 سی سی مشین کے ساتھ آتی ہے ، مہران صارفین کیلئے انتہائی مقبول اور محدود مالی اخراجات میں ملتی ہے۔ مہران 3 سے 9 لاکھ تک باآسانی مل جاتی ہے۔

سوزوکی آلٹو

سوزوکی کمپنی اتنے سالوں سے صارفین اور اپنے سامعین کی ضروریات اور اطمینان کو پورا کر رہی ہے۔ اس کے بعد ، اگر کوئی شخص سادہ اور مطابقت پذیر ماڈل ڈھونڈ رہا ہے ، تو وہ انہیں ایک چھت کے نیچے حاصل کر سکتا ہے جو سوزوکی پاکستان کی ہے۔

سستی
Photo: File

سوزوکی کمپنی کی جانب سے آنے والے بہت سے لوگوں کا انتخاب سوزوکی آلٹو بھی ہے۔یہ گاڑی تقریبا ایک لیٹر میں 20 کلومیٹر تک سفر طہ کر سکتی ہے۔ اور یہ پاکستان میں 8 سے 12 لاکھ تک باآسانی میسر ہے۔

سوزوکی کلٹس

سوزوکی کلٹس ایک چھوٹی گاڑی ہے جو پاکستان میں بہت زیادہ پائی جاتی ہے ،یہ گاڑی خاص طور پر نوجوانوں کے لیے ڈیزائن کی گئی ہے۔

سستی
Photo: file

یہ گاڑی ایک لیٹر میں تقریبا 14 کلومیٹر تک سفر کرتی ہے۔یہ گاڑی 1 ملین سے 2 ملین تک با آسانی مل جاتی ہے۔

 

پاکستان میں فیس بک مونٹائزیشن میں کیا مشکلات ہیں…؟

ہنڈا سٹی

ہنڈا سٹی کی قیمت کو دیکھا جائے تو سوزوکی موٹرز کو الوداع کہنا پڑے گا۔ہونڈا کے پاس انوکھی گاڑیاں ہیں جو پاکستان میں بہت زیادہ فروغ پاتی ہے۔ ہونڈا سٹی ایک لیٹر میں 14-15 کلومیٹر تک سفر کرتی ہے۔

سستی
Photo: File

ہونڈا سٹی اچھی حالات اور قریبی ماڈلز میں ایک ملین سے لیکر 2.5 ملین تک مل سکتی ہے۔
اس کار کے متبادل پرزے تھوڑے زیادہ مہنگے ہوتے ہیں لیکن انہیں ڈھونڈنے میں زیادہ مشکل درپیش نہیں ہوتی۔یہ گاڑی پٹرول اور ڈیزل انجن میں پائی جاتی ہے۔

پرنس پرل

ریگل آٹوموبائل انڈسٹریز لمیٹڈ پاکستان کی مارکیٹ میں پہلی کار کا اعلان کرنے والی ہے۔ فی الحال ، پرنس پرل تقریبا 1 ملین تک داڑی متعارف کروا رہی ہے۔

سستی
Photo: File

جو ان صارفین کے انتخاب کے لئے سب سے بہتر ہے جن کے پاس مہنگی کار خریدنے کے لیے پیسے نہیں ہیں۔

Leave a Reply