آپ کا دن کیسا گزرے گا؟ –( 12th February 2020)

حمل
بدلتے ہوئے حالات پر بار بار گہری نظر رکھنے کا مشورہ ہے۔ چونکہ اس وقت تمام ستارے اپنی پوزیشن تبدیل کر رہے ہیں۔ اس لئے آپ کو زندگی میں بھی بڑی تبدیلیاں بھی آ سکتی ہیں۔

ثور
جو لوگ کسی بھی معاملے کو لے کر پریشان آ رہے تھے۔ آج ان کو ان شاءاللہ اس میں سے نکلنے کی خوشخبری مل سکتی ہے اور کچھ رقم بھی غیر متوقع ذریعے سے ہاتھ میں بھی آ سکتی ہے۔

جوزہ
آپ کو ابھی خانگی معاملے سے جس قدر ممکن ہو دور رکھنا چاہیے اور چند دن خاموشی اختیار کر لینی چاہیے، تاکہ جو سخت وقت ہے۔ وہ نکل سکے۔ آپ کی بہتر حکمت عملی درکار ہے۔

سرطان
آج ایک طرف سے خبر جس کا تعلق آپ کی پریشانی سے تھا۔ وہ مل سکے اور گھر میں جاری کشیدگی بھی کم ہو سکے گی۔ اپنی صحت پر خاص توجہ دینے کی اشد ضرورت بھی ہے۔

اسد
آپ جس طرف سے امید لگائے بیٹھے ہیں۔ وہ پوری ہونے کی امید ہے اور ایک بڑی رکاوٹ بھی کسی وقت بھی دور ہو سکتی ہے۔ صورت حال آج بڑی اچھی ہی جا رہی ہے۔

سنبلہ
جن افراد نے نیا کام شروع کرنا ہے۔وہ اب اس کی اللہ پاک کا نام لے کر ابتدا کر سکتے ہیں اور جس بھی طرف سے خطرات تھے۔ وہ بھی اب بے حد کم ہونے کی بہت امید نظر آئی ہے۔

میزان
آپ کے لئے جو کام کل تک مشکل لگ رہا تھا۔ اللہ نے چاہا تو آج اس میں آسانیاں پیدا ہوں گی۔ اور ایک بڑی رکاوٹ غیر متوقع انداز سے ہٹ بھی جائے گی، فکر مند نہ ہوں۔

عقرب
آپ کی جو کوشش کل تک بے کار جا رہی تھی، وہ آج آپ کو کامیابی سے ہمکنار کرے گی اور کافی دنوں سے ایک ٹینشن نے بھی تنگ کیا ہوا تھا۔ وہ بھی ان شاءاللہ کسی وقت کبھی ختم ہو جائے گی۔

قوس
کاروبار کے حوالے سے کوئی بڑا فیصلہ لینا پڑ سکتا ہے اور شاہد ان کی مرضی کے مطابق ہو۔ آپ کی ذاتی پوزیشن کمزور ہے۔ آپ کو اپنے روزگار میں بھی بڑے سنبھل کر چلنے کی ضرورت ہے۔

جدی
جو شخص بار بار ذاتی زندگی میں مداخلت کر رہاہے۔ اس کو روکنا بے حد ضروری بھی ہے۔ اس وقت آپ کو اپنے مال اور عزت دونوں کی حفاظت کرنے کا مشورہ دیا جا رہا ہے۔

دلو
اپنے مالی معاملات میں جو خرابیاں محسوس کی جا رہی ہیں۔ ان شاءاللہ وہ اب دور ہونا شروع ہو جائیں گی اور آپ کی منشاءکے مطابق بھی ایک بڑا کام ہوتا دکھائی دے رہا ہے۔

حوت
کسی بھی قسم کا لین دین ابھی مت کریں۔ آپ کے لئے زیادہ مناسب نہیں ہے۔ آپ کو چاہیے کہ انتظار کریں۔ وقت مناسب ہوگا تو ان شاءاللہ اس کے مطابق فیصلہ بھی ہو جائے گا۔

(Visited 47 times, 1 visits today)

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں