آپ کا دن کیسا گزرے گا؟ –( 20th February 2020)

حمل
اللہ پاک پر بھروسہ رکھیں وہ بندے کے لئے اچھا ہی کرتا ہے۔ یہ بندہ ہی ہے جو اپنا بُرا کر لیتا ہے۔ آج کا دن اہم ہے۔ کچھ ایسا ضرور ہے جو آپ کے لئے اچھا ہو سکتا ہے۔

ثور
پراپرٹی کے معاملات میں بڑی اہم پیش رفت ہو سکتی ہے۔ آپ خود بھی اب مالی طور پر کسی بڑے فیصلے کی جانب بڑھ رہے ہیں۔ اللہ نے چاہا تو اب کوئی بڑا فائدہ مل جانے کی امید ہے۔

جوزہ
آپ جس انداز سے زندگی گزار رہے ہیں۔ اس میں اب نمایاں تبدیلی آ سکتی ہے اور جو لوگ کسی بڑی مشکل میں ہیں وہ کسی وقت بھی بحکم اللہ اس سے نکلنے میں کامیاب ہو سکتے ہیں۔

سرطان
بندش تو نہیں البتہ بدنظری محسوس ہوتی ہے پھر بھی آٹے کا صدقہ دے دیں اور پرندوں کو بھی خوراک ڈالیں۔ سچ بولیں، لالچی بندوں سے دور رہنا ہی آپ کے لئے بہتر رہے گا۔

اسد
بدلتا ہے آسمان رنگ کیسے کیسے۔ اس وقت جو دشمن تھے وہ دوست بن سکتے ہیں اور جو اپنے تھے۔ جن کے لئے بہت کچھ کیا تھا وہ خلاف ہو سکتے ہیں۔ اب آپ یاک الگ رنگ میں زندگی جئیں گے۔

سنبلہ
کاروباری حضرات کے لئے اللہ نے چاہا تو اچھے دنوں کا آغاز ہو چکا ہے۔ انشاءاللہ بڑے فائدے سے نوازے جائیں گے۔ اب آپ نے اپنی پوزیشن فوری طور پر تبدیل نہیں کرنی ،یہ یاد رہے۔

میزان
صحت کا خانہ پھر آپ کی توجہ مانگ رہا ہے۔ جیسے بدنظری میں آ گئے ہوں۔ سورة حشر کی آخری تین آیات کا صبح و شام ورد شروع کر دیں اور شام سے پہلے گھر پر موجود ہوں۔

عقرب
کسی بھی ایسے کام میں ہاتھ مت ڈالیں جو آپ کے لئے انجان ہو۔ ان دنوں آپ کے مالی معاملات زیادہ مناسب نہیں ہیں اور کوئی سلسلہ بھی بنتا دکھائی نہیں دے رہا۔ استخارہ ہی کر لیں تو بہتر ہے۔

قوس
من پسند کام ہو سکتا ہے اور جن پر کبھی اعتبار نہیں تھا۔ آج تو وہ بھی کام آ سکتا ہے۔ اس لئے آپ صبح سے ہی اپنی پلاننگ کر لیں اور انشاءاللہ شام تک بڑا اچھا رزلٹ دیکھ لیں۔

جدی
کوئی دھوکا دینے کی کوشش کر سکتا ہے۔ایک بنا بنایا کام بھی بگڑ سکتا ہے۔ آپ کو پوری توکل سے کام لینے کی اشد ضرورت ہے۔ اللہ کی مدد حاصل ہو تو کوئی کچھ نہیں کر سکتا ہے۔

دلو
وقت کی قدر کریں۔ آپ اپنے راستے سے پھر بھٹک رہے ہیں اور دل کے ہاتھوں مجبور ہو رہے ہیں جو کہ خود پر ظلم ہے۔ اس وقت مخالفین پھر سرگرم عمل نظر آ رہے ہیں۔

حوت
آج اچھا دن ثابت ہوگا اور جس بھی کوشش میں لگے ہوئے ہیں۔ اس کے بارے میں اچھی خبر آ سکتی ہے۔ ملازمت کرنے والے اب اگلے دو تین یوم میں خوشخبری سن سکیں گے۔

(Visited 62 times, 1 visits today)

Comments

comments

اپنا تبصرہ بھیجیں